شناسایی ۹۳ بیمار جدید کرونا در کشور/ یک تن دیگر جان باخت

double-quot تهران - جارپرس - بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.
کد خبر : 114379
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401 - 22:45
شناسایی ۹۳ بیمار جدید کرونا در کشور/ یک تن دیگر جان باخت

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، از دیروز تا امروز ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۳ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۷۵۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۸۲۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۲۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۵ میلیون و ۶۷ هزار و ۶۸۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۶۵۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۲۲۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۳۱۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۹۳ دُز رسید.

همچنین در حال حاضر هیچ شهرستانی وضعیت قرمز کرونا نیست، ۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.