0 نظر
100 بازدید

شناسایی ۱۰۴ فرصت سرمایه‌گذاری در بابل، بابلسر و فریدونکنار

double-quot تهران - جارپرس - فرماندار بابل از میزبان همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ دی‌ماه جاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سه شهر بابل، بابلسر و فریدونکنار برگزار می‌شود که تاکنون ۱۰۴ فرصت سرمایه‌گذاری در این سه شهرستان شناسایی شد.
کد خبر : 110647
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 9:19
شناسایی ۱۰۴ فرصت سرمایه‌گذاری در بابل، بابلسر و فریدونکنار

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، قاسم عزیززاده گرجی دیشب در جلسه هماهنگی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری که با حضور معاون اقتصادی استاندار مازندران و مدیران دستگاه‌های ذیربط در فرمانداری بابل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تجربه برگزاری این همایش و نمایشگاه در شرق و غرب استان، امیدواریم این رویداد اقتصادی در بابل متفاوت‌ و جدی‌تر برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه در هر سه شهرستان(بابلسر، بابل و فریدونکنار) جلسات متعددی برای هماهنگی برگزاری این همایش برگزار شد، افزود: تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی استانی و شهرستانی صورت گرفت.
عزیززاده گرجی گفت: تاکنون ۱۰۴ فرصت سرمایه گذاری در این سه شهرستان شناسایی و به عنوان اولویت سرمایه‌گذاری به اداره کل اقتصاد و دارایی ارسال شده است.
فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه به دنبال گزارش کار و عملکرد در این همایش نیستیم، تصریح کرد: مدیران استانی مرتبط با همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کمک کنند تا فرصت‌های واقعی شناسایی و ارائه شوند.
عزیززاده گرجی با بیان اینکه این همایش در تاریخ ۱۵ دی ماه در بابل برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ما به دنبال طرح‌های کیفی و تاثیرگذار در این همایش هستیم تا خروجی خوبی برای توسعه شهرستان و استان داشته باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.