شطرنج باز هندی:میزبانی ایران در تاریخ ورزش زنان مثال زدنی است

double-quot
تهران – جارپرس – نماینده هند در رقابت های قهرمانی شطرنج زنان جهان در تهران، برگزاری این مسابقات را خوب توصیف کرد و گفت: این یکی از بهترین میزبانی های مسابقات جهانی است که من شاهد آن بوده ام.
کد خبر : 19509
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1395 - 8:12
شطرنج باز هندی:میزبانی ایران در تاریخ ورزش زنان مثال زدنی است

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا،‌’هاریکا دورناوالی’ شطرنج باز برتر راه یافته به مرحله چهارم رقابت های قهرمانی شطرنج زنان جهان افزود: این رقابت ها به صورت دوحذفی برگزار می شود و به همین خاطر از هیجان و استرس فراوانی برخوردار است.
وی درباره بازی دور تکمیلی مرحله سوم که روز گذشته پایان یافت،گفت: سوپیکو گرامشویلی حریف من در این مرحله فراتر از حد انتظار شده بود اما در دیدار اول درحالی که شانس های خوبی برای پیروزی داشت نتوانست از فرصت به خوبی استفاده کند و بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
دورناوالی اظهار داشت:دیدار دوم ما هم با نتیجه تساوی خاتمه یافت و در دو بازی سریع توانستم با یک برد و تساوی از سد گرامشویلی عبور و به مرحله بعد صعود کنم.
بانوی شطرنج بازی هندی درباره شانس کسب قهرمانی در این دوره از رقابت ها اظهارداشت: دوست دارم قهرمان شوم اما در روش حذفی فشار بازی ها زیاد است و هر روز باید بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم و بنابراین به قهرمانی فکر نمی کنم .
دورناوالی درباره میزبانی ایران در این دوره از رقابت ها گفت: ایران مردمان مهربانی دارد و سازماندهی برگزاری این مسابقات در سطح خوبی در حال برگزاری است که این یکی از بهترین میزبانی های تاریخ ورزش ایران بشمار می رود.
چهلمین دوره رقابت های شطرنج قهرمانی زنان جهان در سال ۲۰۱۷ از ۲۲ بهمن ماه با حضور ۶۳ شطرنج باز در تهران آغاز شد و امروز هشت بازیکن راه یافته به مرحله چهارم بازی خود را در هتل اسپیناس پالاس تهران آغاز می کنند.
بر این اساس سه نماینده چینی و یک بازیکن برتر از هند، روسیه، بلغارستان، اوکراین و گرجستان به مرحله چهارم رقابت های قهرمانی شطرنج زنان جهان در تهران صعود کردند.
این رقابت ها در ۶مرحله برگزار می شود که سه نماینده از ایران سارا خادم الشریعه ،آتوسا پورکاشیان و میتراحجازی پور در مرحله نخست از دور رقابت ها حذف شدند.
رقابت های قهرمانی شطرنج زنان جهان ۱۴اسفند ماه امسال در تهران پایان می یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.