شرکت ورایزن همچنان درپی کاهش قیمت یاهو

double-quot
تهران – جارپرس – شرکت ورایزن با وجود افشای وقوع دو حمله هکری در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ میلادی به یاهو، همچنان برای خرید این شرکت اظهار تمایل می‌کند اما قیمت پیشنهادی خود را حدود ۲۵۰ میلیون دلار کاهش داده است.
کد خبر : 19382
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 - 7:01
شرکت ورایزن همچنان درپی کاهش قیمت یاهو

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از تلگراف، پیش از این ورایزن در خصوص خرید یاهو به قیمت ۴٫۸ میلیارد دلار با این شرکت به توافق رسیده بود و قرار بود فرآیند خرید در سه ماه ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی انجام شود. اما این معامله پس از افشای دو حمله هکری به یاهو که در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ میلادی اتفاق افتاده و منجر به سرقت اطلاعات مجموعا ۱٫۵ میلیارد حساب کاربری شده بود، به تعویق افتاد.
در پی این معامله، ورایزن مالک کسب و کار اینترنتی اصلی یاهو می‌شود و سایر بخش‌های این شرکت در قالب یک شرکت سرمایه‌گذاری مستقل به نام Altaba به کار خود ادامه می‌دهند.
در پایان سال ۲۰۱۶ میلادی به محض انتشار خبر هک شدن یاهو قیمت هر سهم این شرکت ۱٫۸ درصد سقوط کرد و ارزش سهام یاهو دو میلیارد دلار کاهش یافت و در پی وقایع ورایزن از انجام معامله منصرف شد. اما اخیرا نظر خود را درباره این معامله تغییر داده است.
در حال حاضر ماموران آمریکایی و انگلیسی درحال انجام تحقیقات مرتبط با حمله‌های هکری به یاهو هستند و این شرکت تحت بازرسی است. در جریان این حمله‌های هکری اطلاعات ۸ میلیون کاربر انگلیسی افشا شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.