0 نظر
203 بازدید

شرکت ملی هواپیمایی اندونزی مشتاق همکاری با ایران است

double-quot
کوالالامپور- جارپرس – در حالی که دولت اندونزی خواستار توسعه همکاری های خود در حوزه نفت و گاز با جمهوری اسلامی ایران است، شرکت ملی هواپیمایی این کشور جنوب شرق آسیا، صنعت هوایی را نیز فرصت مناسبی برای افزایش همکاری ها می داند.
کد خبر : 19412
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 - 6:36
شرکت ملی هواپیمایی اندونزی مشتاق همکاری با ایران است

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، ‘عارف ویبوبو’ مدیر عامل شرکت ‘گارودا’ اندونزی (GIAA) که خطوط هواپیمایی ملی این کشور محسوب می شود روز جمعه گفت که جاکارتا درصدد توسعه همکاری ها با ایران است.
به نوشته روز شنبه تارنمای ‘اکونومی اوکی نیوز’، این مقام اندونزیایی در نشستی در وزارت هماهنگی امور اقتصادی این کشور با تاکید بر گسترده بودن فرصت های همکاری با ایران، گفت که پروژه این همکاری ها تحت کنترل شرکت های وابستۀ ‘پی.تی’ گارودا اندونزی (پرسرو)، تسهیلات نگهداری ‘گارودا آرو آسیا’ یا ‘پی.تی. جی.ام.اف’ است.
به گفته وی، ‘جی.ام.اف’ وظیفه انجام ظرفیت های تجاری این شرکت را بر عهده دارد.
‘عارف ویبوبو’ تصریح کرد که این شرکت اگر چه بسیار مصمم به همکاری با ایران است، اما طرح پرواز مستقیم بین ایران و اندونزی در حال حاضر وجود ندارد.
وی افزود: ما قصد همکاری با برخی شرکت های هوایی را داریم که شریک تجاری ما در ایران باشند.
‘گارودا اندونزی’ شرکت هواپیمایی حامل پرچم اندونزی است که در
در حال حاضر به ۱۳۳ مقصد محلی و بین المللی در جنوب ‌شرق آسیا، شرق آسیا، خاورمیانه، اروپا و استرالیا پرواز مستقیم دارد.
این شرکت که از سال ۱۹۴۷ فعالیت خود را آغاز کرده است، پایان ماه دسامبر سال ۲۰۱۴ توانست عنوان نخست خط هوایی پنج ستاره را از آن خود کند.
سهام شرکت گارودا اندونزی که در حال حاضر در ناوگان هوایی خود دارای ۱۴۴ فروند هواپیمای جت مسافربری است، در بازار بورس این کشور معامله می‌ شود.
گارودای اندونزی با داشتن ۲۰ هزار کارمند در سال ۲۰۱۵ میلادی سه میلیارد و ۸۱۰ میلیون دلار درآمد داشت که سود خالص آن حدود ۷۸ میلیون دلار گزارش شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.