0 نظر
82 بازدید

شرط مصر برای اجازه خروج اتباع آمریکایی از نوار غزه

double-quot تهران- جارپرس- در پی انتشار اخباری مبنی بر توافق میان مصر و رژیم صهیونیستی بر سر اجازه خروج به اتباع آمریکایی از نوار غزه از طریق گذرگاه رفح، منابع رسانه‌ای مصر از موافقت مشروط قاهره با چنین اقدامی خبر داده‌اند.
کد خبر : 134625
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 17:42
شرط مصر برای اجازه خروج اتباع آمریکایی از نوار غزه

به گزارش جارپرس از ایرنا از سازمان هواشناسی کشور، تمرکز بارش‌ها مربوط به استان‌های شمال کشور به‌ویژه استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بوده است، به‌طوری‌که مجموع بارش های سامانه در هشت ایستگاه هواشناسی گیلان بین ۱۰۰ تا ۲۱۰ میلی متر گزارش شده است.

همچنین بارش‌های حدود ۹۰ ایستگاه هواشناسی کشور در ۲۴ ساعت منتهی به صبح جمعه ۲۱ مهرماه بین پنج تا ۱۵۳ میلی متر بوده است. این بارش‌ها در برخی مناطق منجر به سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر شده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت استان تهران نیز تحت تاثیر فعالیت این سامانه قرار گرفت و میزان بارش ها در برخی ایستگاه های آن به ۲۰ میلی متر رسید.

بیشینه بارش های سامانه در استان تهران به ترتیب مربوط به ایستگاه های آبعلی با ۲۰، فیروزکوه ۱۹، شمیرانات ۱۵ و پردیس ۱۴ میلی متر بوده است.

همزمان با این بارش ها، تندبادهای موقتی نیز برخی مناطق تحت تاثیر سامانه را فرا گرفت، به طوری‌که بیشینه سرعت این تندبادها در آبعلی و دماوند به حدود ۷۰ کیلومتر بر ساعت رسید. این تندبادها در تهران سبب خیزش گردوخاک و کاهش موقتی دید افقی شد که میدان دید در منطقه فرودگاهی مهرآباد را به چهار هزار متر کاهش یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.