شرایط دریافت یارانه مجدد احزاب و گروه‌های سیاسی اعلام شد

double-quot تهران - جارپرس - دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی شرایط دریافت یارانه مجدد این گروه‌ها را اعلام کرد.
کد خبر : 119770
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 19:18
شرایط دریافت یارانه مجدد احزاب و گروه‌های سیاسی اعلام شد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا به نقل از وزارت کشور، بر اساس اعلام دبیرخانه کمیسیون احزاب و بر اساس صراحت تبصره ماده ۱۷ قانون احزاب، دریافت مجدد یارانه منوط به ارائه گزارش مالی از سوی احزاب و گروه‌های سیاسی و تایید آن توسط کمیسیون احزاب است.

بر پایه اعلام دبیرخانه کمیسیون احزاب و مطابق مفاد ماده ۱۴ قانون مزبور ، احزاب و گروه های سیاسی لازم است تا گزارش مالی سالیانه سال ۱۴۰۱ خود را شامل درآمدهای مالی و صورت هزینه های حزب متبوع حداکثر ظرف ۳۰ روز آینده به دبیرخانه کمیسیون احزاب ارائه کنند.

مطابق ماده ۱۴ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی مصوب ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی؛ منابع مالی احزاب باید از طریق قانونی تامین و هزینه شود و کلیه درآمدها، منابع آن و مصارف و هزینه‌های حزب باید در دفاتر قانونی ثبت شود.

همچنین بر اساس تبصره ماده فوق الذکر کلیه احزاب سیاسی موظف هستند درآمدهای مالی و صورت هزینه‌های خود را سالانه پس از تصویب شورای مرکزی حزب در پایان هر سال شمسی به کمیسیون احزاب ارائه کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.