شتاب‌دهی به طرح‌های بنیاد مسکن در خوزستان

double-quot تهران - جارپرس - رییس بنیاد مسکن کشور گفت: امیدواریم به طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خوزستان شتاب داده شود.
کد خبر : 122138
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 17:36
شتاب‌دهی به طرح‌های بنیاد مسکن در خوزستان

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، اکبر نیکزاد در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن خوزستان که امروز ۲۰ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همه مردم خوزستان در جریان فعالیت‌های آقای جنتی مدیرکل قبلی بنیاد مسکن خوزستان هستند و با توجه به انگیزه و دوندگی که او داشت اقدامات بسیار خوبی در حوزه بنیاد مسکن استان انجام شده است.

وی افزود: با توجه به درخواست وزیر راه و شهرسازی برای شتاب دهی به فعالیت‌های حوزه راه و شهرسازی استان تهران، آقای جنتی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران معرفی شده است.

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: جایگزین کردن و انتخاب شخصی برای سکانداری بنیاد مسکن استان خوزستان بسیار دشوار بود اما با بررسی‌های انجام‌شده سرانجام آقای عمادی به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن این استان معارفه شد.

نیکزاد عنوان کرد: او یک مدیر کارآمد و جوان هستند که از استان خوزستان شناخت کافی دارند تا کارهای بنیاد در استان بر زمین باقی نماند. وی مدیرکل استان همجواربوده است و اشرافیت کامل بر کارها دارد و می‌تواند برای شتابدهی به کارهای بنیاد مسکن در خوزستان بسیار موثر باشد.

وی ادامه داد: امروز در مراسمی ایشان به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان معارفه و از زحمات آقای جنتی تقدیر شد. امیدواریم به طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خوزستان شتاب داده شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.