شایعات، خرید نان مردم را چند برابر کرده است/ آردفروشی، خط قرمز خبازی‌ها

double-quot تهران - جارپرس - رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه با بیان اینکه میزان خرید نان توسط مردم به دلیل برخی شایعات سه تا چهار برابر شده، از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و اطمینان داشته باشند هیچ کمبود آرد و نانی در کرمانشاه نداریم.
کد خبر : 91126
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 9:30
شایعات، خرید نان مردم را چند برابر کرده است/ آردفروشی، خط قرمز خبازی‌ها

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، اعتضاد علیزاده با بیان اینکه در کرمانشاه کمبود آرد و نان وجود ندارد، گفت: بر خلاف شایعات و جو روانی که ایجاد شده، هیچ مشکلی برای تهیه نان مردم نیست.

وی از مردم خواست بدون توجه به شایعات فقط به میزان مورد نیاز خود نان بخرند و افزود: متاسفانه جو روانی ناشی از شایعات باعث شده خرید نان مردم سه تا چهار برابر بیشتر شود که نتیجه‌ای جز افزایش دور ریز و ضایعات نان ندارد.

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه تاکید کرد: این شرایط باعث شده گاهی شاهد ازدحام مقابل نانوایی‌ها باشیم.

علیزاده با اشاره به فعالیت منظم ۱۰۵۰ نانوایی در کرمانشاه، یادآور شد: در این ایام نظارت‌ها را بر واحدهای نانوایی بیشتر کردیم.

وی تعطیلی خودسرانه را خط قرمز برای فعالیت نانوایی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با هر خبازی که در ساعات کار اعلام شده از سوی اتحادیه تعطیل باشد، برخورد خواهد شد.

وی لغو پروانه و قطع همیشگی سهمیه آرد را از جمله جرایم در نظر گرفته شده برای تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها اعلام کرد.

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه اضافه کرد: آردفروشی هم خط قرمز دیگر ما است و هر نانوایی که در این زمینه تخلف داشته باشد مشمول لغو پروانه و قطع همیشگی سهمیه آرد خواهد شد.

علیزاده تاکید کرد: خبازی‌ها ملزم هستند تمام سهمیه آردی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد را پخت کنند.

وی همچنین هرگونه افزایش قیمت نان را غیرقانونی دانست و عنوان کرد: بر اساس تاکید جدی دولت، نان گران نخواهد شد و مردم نباید نگران این موضوع باشند.

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه تنها نکته‌ای که باید در نظر گرفته شود را افزایش سهمیه نانوایی‌های نوع دو با نظر کارگروه آرد و نان استان دانست و گفت: بهتر است ساعت کار این واحدها بر اساس سهمیه آردی که دارند، منطقی شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.