شاخه جدیدی از قدرت ایران شناخته شد

double-quot تهران - جارپرس - کارخانه تولید پهپاد تمام ایرانی ابابیل۲ روز گذشته با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپهبد شیر علی میرزا وزیر دفاع تاجیکستان در دوشنبه پایتخت این کشور افتتاح شد.
کد خبر : 91190
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 12:31
شاخه جدیدی از قدرت ایران شناخته شد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مطلبی با اشاره به این موضوع در صفحه توئیترش نوشت: «افتتاح خط تولید پهپاد ایرانی در تاجیکستان از چند زاویه منحصربفرد است. اینکه جمهوری اسلامی در منطقه با فناوری دفاعی باکیفیت خود شناخته شود شاخه جدیدی از قدرت است که کشور بدان دست خواهد یافت.»

افتتاح تولید کارخانه ابابیل ۲ در تاجیکستان نقطه عطفی در همکاری‌های نظامی بین دو کشور  خواهد بود و در آینده افزایش همکاری‌ها و تعاملات بیشتر از تمام سطوح دفاعی نظامی دو کشور ایران و تاجیکستان را موجب خواهد شد.

در این مراسم کلید نمادین افتتاح کارخانه و گواهینامه پایان دوره آموزشی به فرمانده و کارکنان نیروی هوایی تاجیکستان اهداء شد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح روز دوشنبه همین هفته در رأس یک هیئت بلندپایه نظامی به منظور ارتقاء و توسعه همکاری‌های مشترک دفاعی و نظامی با جمهوری تاجیکستان وارد این کشور شد.

سردار شکارچی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح نتایج سفر سردار باقری رئیس ستاد نیروهای مسلح به تاجیکستان را بسیار خوب توصیف و اظهار کرده است که  مبارزه با تروریسم منطقه ای و بین المللی، مبارزه با مواد مخدر، تقویت مرزها و تولید تجهیزات نظامی از اهداف این سفر است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.