سیگنال کارکنان بیشتری استخدام می‌کند

double-quot تهران - جارپرس - برنامه پیام رسان سیگنال در پی رشد کم سابقه شمار کاربران، به دنبال استخدام افراد بیشتری به منظور تقویت سرویس و حمایت از زیرساخت است.
کد خبر : 44430
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 دی 1399 - 10:15
سیگنال کارکنان بیشتری استخدام می‌کند

به گزارش جارپرس از ایسنا، اپلیکیشنهای پیام رسان سیگنال و تلگرام از اعتراضات گسترده کاربران به تغییر شرایط استفاده از سرویس واتس‌اپ سود برده و شاهد افزایش شمار کاربرانشان در روزهای اخیر بوده اند.

تلگرام روز چهارشنبه اعلام کرد شمار کاربران جهانی این پیام رسان از مرز ۵۰۰ میلیون نفر عبور کرده است.

برایان اکتون که یکی از موسسان واتس‌اپ بوده و پس از فروش این اپلیکیشن به شرکت فیس بوک، آن را ترک کرد و یکی از موسسان بنیاد سیگنال شد، درباره دیتای مربوط به سیگنال توضیح نداد و تنها اعلام کرد که رشد این برنامه در روزهای اخیر عمودی بوده است.

اکتون در ایمیلی به رویترز گفت: ما هفته گذشته شاهد رشد کم سابقه ای بودیم و به دلیل این رشد بالا علاقمند به یافتن افراد بااستعدادتری هستیم.

سیگنال روی بهبود قابلیتهای چت ویدیویی و گروهی کار می کند تا بتواند با واتس‌اپ، تیمز مایکروسافت و سایر اپلیکیشنهای کنفرانس ویدیویی که به بخش ضروری از زندگی روزمره افراد در یک سال گذشته تبدیل شده اند بهتر رقابت کند.

طبق اعلام شرکت تحلیل آمار “سنسور تاور”، سیگنال طی هفت روز گذشته توسط ۱۷.۸ میلیون کاربر دانلود شده که رشد ۶۲ برابری نسبت به هفته پیش را نشان می دهد. در مقابل واتس‌اپ در همین مدت توسط ۱۰.۶ میلیون کاربر دانلود شد که ۱۷ درصد کاهش داشته است.

مدافعان حریم خصوصی با اشاره به سابقه ضعیف فیس بوک در حمایت از منافع مصرف کنندگان وقتی پای کنترل دیتای آنها پیش می آید، از تغییرات واتس‌اپ انتقاد کرده و بسیاری از آنها پیشنهاد کرده اند کاربران به پلتفرمهای دیگر کوچ کنند.

بنیاد سیگنال که یک سازمان غیرانتفاعی است در سیلیکون والی قرار دارد و در حال حاضر بر اپلیکیشن سیگنال نظارت دارد که در فوریه سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد و برایان اکتون ۵۰ میلیون دلار بودجه اولیه آن را فراهم کرد.

این اپلیکیشن از آن زمان با کمکهای مالی اداره می شود و الون ماسک، مدیرعامل تسلا یکی از حامیان آن بوده است. اکتون اعلام کرد هیچ برنامه ای برای جست و جوی منابع دیگر تامین مالی وجود ندارد.

بر اساس گزارش رویترز، اکتون گفت: حریم خصوصی برای میلیونها نفر به حد کافی اهمیت دارد و ما در تلاش برای نشان دادن آن هستیم که جایگزین دیگری برای مدلهای تجاری مبتنی بر تبلیغات که از حریم خصوصی کاربران بهره برداری می کنند، وجود دارد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.