سیمای شهری منطقه ۷ تهران نو می شود

double-quot

تهران – جارپرس – رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۷ تهران از اجرای اقدامات ویژه همزمان با آغاز فصل بهار و با هدف تغییر و تحول در فضاهای شهری و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان خبر داد.   به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ تهران ، شهرام یاسمی

کد خبر : 8806
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردین 1394 - 10:19
سیمای شهری منطقه ۷ تهران نو می شود

تهران – جارپرس – رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۷ تهران از اجرای اقدامات ویژه همزمان با آغاز فصل بهار و با هدف تغییر و تحول در فضاهای شهری و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان خبر داد.

 

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ تهران ، شهرام یاسمی با اعلام این مطلب افزود: نگهداشت و ترمیم روشنایی پل های عابر پیاده و سواره رو، جمع آوری و حذف زواید فیزیکی و بصری از قبیل مبلمان فرسوده ، تابلوها و پلاکاردهای غیرمجاز ، سایبان فرسوده و پاکسازی برچسب و تراکتهای تبلیغاتی بخشی از اقدامات این اداره در طرح استقبال از بهار است.

 

رئیس اداره زیباسازی منطقه ۷ با اشاره به مرمت و رفع عیب مبلمان شهری، خاطرنشان کرد: تعمیر و تنظیم ساعتها و رنگ آمیزی پایه های آن، رنگ آمیزی جداول، المان ها و مبلمان های شهری اعم از نرده، پلهای سواره رو و پیاده رو و ایستگاه اتوبوس، ترمیم و بازسازی نقاشی های دیواری سطح منطقه و پاکسازی و ایجاد پوشش مناسب برروی دیوارهای بدمنظر از دیگر فعالیت ها در حال انجام در این منطقه است.

 

وی با تاکید بر پیرایش و پاکسازی چهره شهر و حذف زواید بصری به عنوان یکی از اولویت های اداره زیباسازی منطقه، تصریح کرد: اغلب ما با یادآوری نام بهار، نو شدن را در ذهن تداعی می‌کنیم و این نو شدن چه در فرهنگ ملی و چه در فرهنگ آیینی و مذهبی ما دارای سابقه عمیقی است.

 

یاسمی یادآور شد: زیباسازی وظیفه همیشگی اداره ما است و همان‌گونه که ایرانی‌ها در آستانه فصل بهار خانه خود را پیرایش و آرایش می‌کنند ما نیز وظیفه داریم که شهرمان را برای آمدن بهار آماده و زیبا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.