0 نظر
189 بازدید

سید جلال حسینی: بازیکنان پرسپولیس فشار زیادی تحمل کردند

double-quot

تهران-جارپرس-«سید جلال حسینی» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازیکنان پرسپولیس در مسابقات دو فصل اخیر فشار زیادی را از نظر جسمی و روحی تحمل کرده اند.

کد خبر : 25241
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1397 - 13:37
سید جلال حسینی: بازیکنان پرسپولیس فشار زیادی تحمل کردند

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از باشگاه پرسپولیس، حسینی که ششمین قهرمانی خود در لیگ برتر را تجربه کرده است، اظهار داشت: سال سختی را پشت سر گذاشتیم. در فوتبال ایران استعدادهای زیادی حضور دارند، بازیکنان خوب و خاصی هم دیده می‌شوند و از سوی دیگر انتظارات هم بالا بود.
وی ادامه داد: سال قبل قهرمان شده بودیم و در حالی وارد مسابقات این فصل شدیم که به جمع هشت تیم آسیا هم راه پیدا کرده بودیم و طبعا توقعات زیاد بود. چه فشار روانی و چه فشار بازی‌ها روی بازیکنان بسیار زیاد شد ولی بچه‌ها با تلاش و درک خوبی وارد مسابقات شدند و شروع پرقدرتی داشتیم.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: هر قدر جلو آمدیم فشار روی تیم بیشتر شد. حتی وقتی قهرمانی ما به نوعی مسجل شده بود، این فشار وجود داشت ولی بچه‌ها با درک خوبی که از شرایط داشتند، راهشان را ادامه دادند.
وی تصریح کرد: فشار برای فصل بعد از همین حالا زیاد است و حرف و حدیث‌های زیادی به راه انداخته‌اند، اما در لیگ با اقتدار قهرمان شدیم و حتی رکورد سال قبل خودمان را شکسته‌ایم. در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از دیگر نمایندگان ایران امتیاز گرفته‌ایم اما گویی این موارد دیده نمی‌شود.
حسینی اظهار کرد: طبیعی است که در این شرایط بعضی حرف‌ها و نقدها ناراحت کننده است. در حالی که پنجره بسته است، طبعا شرایط روحی و روانی بازیکنان متاثر از شرایط هواداران است. مسائلی که از سوی دیگران مطرح می‌شود، برای ما قابل هضم است، ولی این فشارها را می‌توان با حمایت هواداران به خوبی گذراند و بعضی می‌خواهند این مساله را هدف بگیرند.
وی افزود: بچه‌های تیم خیلی زحمت می‌کشند و با این فشارها که سعی می‌شود از سوی هواداران به آنها وارد شود، اذیت می‌شوند. ما اگر دو سال است موفق هستیم و قهرمان می‌شویم، اگر تا چهار تیم اول آسیا رفتیم حاصل کار همه تیم بود. همه بچه‌ها خوب کار کردند و اگر یکی، دو نفر خوب نبودند، به اینجا نمی‌رسیدیم.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلیل این فشارها و بعضی انتقادها با وجود قهرمانی و موفقیت تیم، خاطر نشان کرد: خود ما هم خیلی به این مساله فکر می‌کنیم ولی به نتیجه‌ای نرسیدیم. شاید بعضی دوست دارند این وضعیت که باعث موفقیت‌های پرسپولیس شده است را بر هم بزنند. شاید بعضی هواداران تحت تاثیر آنها به تیم‌های دیگر نگاه می‌کنند ولی ما اینطور نیستیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. مثلا الان به بازی با پارس جنوبی فکر می‌کنیم. اگر الان فکرمان روی بازی با السد باشد، تمرکزمان را از دست می‌دهیم و اگر فکرمان دنبال C.A.S یا مسائلی از این دست باشد، نمی‌توانیم کار خودمان را بکنیم.
وی افزود: وقتی یک تیم به جمع تیم اول آسیا می‌رود، همه سعی در تقویت آن دارند ولی اینجا اینطور نیست یا حداقل برای ما این طور نبوده است. وقتی بین چهار تیم قدرتمند آسیا بازی داریم سرمایه‌گذاری‌های آنها سنگین است، ولی ما گاهی از سرمایه‌های خودمان محروم می‌شویم و نه تنها اجازه نمی‌دهند تقویت بشویم که آرامش ما را هم بر هم می‌زنند.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، تصریح کرد: سه یا چهار ماه قبل هشدارهایی دادم و از هواداران خواهش کردم مراقب باشند. فشار روی بازیکن پرسپولیس همین طوری هم خیلی زیاد است. نیاز داریم که هواداران تیم را از نظر روانی و انگیزه تیمار کنند. تا اینجا هم که پیش آمدیم به خاطر انرژی، روحیه و انگیزه‌ای است که آنها به ما می‌دهند. گرشاسبی و برانکو به تنهایی نمی‌توانند همه مسائل را حل کنند.
حسینی درباره نگرانی هواداران بابت تمدید قراردادها اضافه می‌کند: بچه‌ها خیلی زحمت می‌کشند و با مصدومیت‌ها بازی می‌کنند و می‌جنگند و عشقشان این است که مردم را خوشحال کنند. شکی نیست دل بچه‌ها با پرسپولیس و هواداران است، ولی یک مقدار هم در گذشته بابت قراردادها اذیت شده‌اند و بعضا به حق خودشان هم نرسیده‌اند.
وی ادامه داد: الان گرشاسبی زحمت و تلاش زیادی را به کار بسته است که این فضا تغییر کند و رویه خوبی شکل گرفته است. هواداران هم باید اتحاد و شاکله تیم را حفظ کنند. آنها می‌توانند شور و شوق و جذابیت را جایگزین این شرایط پرفشار کنند و این مساله واقعا اهمیت دارد و نقش بزرگ هواداران در حمایت از باشگاه و تیم در تمام ابعاد، اصلا تعارف نیست.
وی در خصوص حضور در تیم ملی و پرسپولیس به صورت همزمان، گفت: فوتبال کار بسیار سختی است. اگر روی کار خودم تمرکز نمی‌کردم، اگر حتی زندگی شخصی خودم را بر اساس کارم برنامه‌ریزی نمی‌کردم به مشکل می‌خوردم، چه رسد به اینکه بخواهم خودم را درگیر مسائل حاشیه‌ای مثل فضای مجازی کنم. فقط باید به بدن و کار خودت توجه کنی و فکرت را درگیر بسیاری حرف‌ها نکنی و به این ترتیب می‌توانی موفق باشی.
کاپیتان سرخپوشان همچنین درباره شرایط تیم ملی و بازی‌های پیش رو در جام جهانی گفت: قبل از اینکه فکر کنیم آنجا چه می‌شود باید به فکر اردوها و به ویژه بازی‌های تدارکاتی خیلی خوب باشیم. تیم فعلی ما مثل تیم چهار سال قبل با تجربه نیست و بازی‌های بزرگ تدارکاتی آن را می‌سازد. بله ما گروه سختی داریم پس باید آمادگی ما در شرایط خیلی سخت باشد و در آن صورت قطعا ما هم، حرف برای گرفتن داریم، همانطور که مراکش هم دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.