سکوت عجیب پرسپولیس درباره لوکادیا!

double-quot تهران - جارپرس - بعد از بازگشت لوکادیا به کشورش، حالا باید دید باشگاه پرسپولیس اقدامی حقوقی نسبت به این موضوع انجام خواهد داد یا در این پرونده هم بازنده خواهد بود.
کد خبر : 110041
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آذر 1401 - 14:05
سکوت عجیب پرسپولیس درباره لوکادیا!

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، یورگن لوکادیا بعد از ساعت‌ها معطلی در فرودگاه در نهایت ایران ترک کرد تا به کشورش بازگردد؛ اتفاقی عجیب که شاید باورش برای همه اهالی فوتبال سخت باشد که یک مهاجم گران قیمت، بدون هیچ دلیلی، دقیقا در آستانه یکی از مهم‌ترین بازی‌های تیمش، ایران را ترک کند.

لوکادیا که در نقل‌وانتقالات تابستانی با قراردادی به ارزش یک میلیون یورو به پرسپولیس آمد، چند روز در تمرینات بی حوصله کار می‌کرد و این موضوع به حدی مشهود بود که باعث شد گل‌محمدی با او جلسه‌ای سرپایی برگزار کند. با این حال در فاصله دو روز مانده به داربی، لوکادیا بدون اطلاع باشگاه راهی فرودگاه شد تا به کشورش برگردد. البته با توجه به اینکه ویزای او کاری بود برای خروج از کشور نیازمند مفاصاحساب مالیاتی بود و به همین دلیل، حدود ۲۴ ساعت در فرودگاه منتظر ماند تا با حل شدن مشکل مالیاتی‌اش مجوز خروج از کشور بگیرد. در این میان واکنش باشگاه پرسپولیس بسیار عجیب است.

باشگاه پرسپولیس که در انتشار اخبار پیرامون این بازیکن سعی داشت با سرعت اقدام کند، پاسخی به این سوال نداد که لوکادیا چه طور با وجود قرارداد با این باشگاه، می‌تواند بدون هیچ دلیلی ایران را ترک کند؟ آیا قرارداد این  بازیکن آنقدر یک طرفه به سود بازیکن بسته شده که او به راحتی و بدون اجازه باشگاه بتواند تمرینات تیمش را ترک کند؟ آیا حالا که لوکادیا از ایران رفته، مانند آنتونی استوکس شکایت خواهد کرد و تمام مبلغ قراردادش را دریافت خواهد کرد یا پرسپولیس می‌تواند از او غرامت بگیرد؟

تیم فوتبال پرسپولیس که در ابتدای فصل با صرف هزینه حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورویی، لوکادیا و دیاباته را جذب کرد تا خط حمله تیم خود را تقویت کند در آستانه مهم‌ترین دیدار فصلش، از هیچ‌کدام از آنها نمی‌تواند استفاده کند. دیاباته با مصدومیت روبرو است و لوکادیا ایران را ترک کرده است. حالا باید دید واکنش گل‌محمدی به این موضوع چه خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.