سهمیه سرخابی های پایتخت و تراکتور سازی در لیگ قهرمانان آسیا حفظ شد

double-quot

تهران-جارپرس-براساس گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش، رایزنی های متعدد فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون آسیا برسر پرداخت و تعیین تکلیف بدهی ها ،تامین مدارک و اسناد مستند تیم های فوتبال استقلال ، پرسپولیس و تراکتور سازی سرانجام به ثمرنشست تا این سه تیم مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند.

کد خبر : 23640
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 آبان 1396 - 13:21
سهمیه سرخابی های پایتخت و تراکتور سازی در لیگ قهرمانان آسیا حفظ شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال ایران توانست در مهلت مقرر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ، با پرداخت و تعیین تکلیف بدهی ها، مجوز حرفه ای گری خود را برای حضور در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بدست آورد.
سید رضا افتخاری مدیر عامل استقلال در این باره گفت: به هواداران استقلال اعلام می کنم که با حمایت وزیرورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال مشکلی بابت بدهی انباشته شده ۱۵ الی ۲۰ ساله گذشته نیست و این موضوع پس از ۲۰ سال به صورت ریشه ای حل شد تا خیال هواداران استقلال آسوده شود.
حاجی بیگی عضو هیات مدیره پرسپولیس هم درباره بدهی مالیاتی این باشگاه اظهارکرد که این موضوع در رایزنی های وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با سازمان امور مالیاتی تا حدود زیادی مرتفع شده است و امیدوارم برای کمک به هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رسیدگی جدیدی صورت گیرد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.