سمیعی: استقلال پرونده ندارد، پرسپولیس دو پرونده انضباطی دارد!

double-quot تهران- جارپرس-سخنگوی باشگاه استقلال به اخبار ساعات گذشته مبنی بر تشکیل پرونده برای این تیم در کمیته انضباطی در ارتباط با کارگروه ناظر بر قراردادهای حرفه‌ای فوتبال واکنش نشان داد.
کد خبر : 136098
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 18:06
سمیعی: استقلال پرونده ندارد، پرسپولیس دو پرونده انضباطی دارد!

به گزارش جارپرس از ایسنا، ساعاتی قبلی خبری در ارتباط با تشکیل پرونده برای تیم استقلال مبنی بر رعایت نشدن برخی قوانین مرتبط با قراردادهای حرفه‌ای فصل جدید فوتبال ایران منتشر شد که در چند ماه گذشته منجر به کاهش چند امتیاز از پرسپولیس و سپاهان شده است.

فرشید سمیعی، عضو هیات مدیره استقلال و سخنگوی این باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره تشکیل پرونده برای این تیم به طرفیت کارگروه نظارت بر قراردادهای حرفه‌ای گفت: طبق استعلامی که از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گرفته‌ایم، هیچ گزارشی بابت استقلال به این کمیته نرفته و تنها پرونده‌ای که در یک هفته اخیر در کمیته انضباطی بوده، پرونده مالیات دو مربی خارجی پرسپولیس است که در فرآیند رسیدگی است. خیال هواداران راحت باشد. استقلال هیچ تخلفی نکرده است.

وی افزود: تا این لحظه پرونده‌ای از ما به کمیته انضباطی نرفته و در صورت ارجاع پرونده هم واحد حقوقی آمادگی دفاع از حقانیت استقلال را دارد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.