تورنمنت فوتسال بانوان کافا ۲۰۲۳_ازبکستان

سلیمانی: حریفان را به خوبی آنالیز کرده ایم/ از AFC میخواهیم برنامه مسابقات آسیایی را زودتر اعلام کند

double-quot تهران-جارپرس-سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: حضور در تورنمنت کافا باعث میشود که تیم ها با پی بردن به نقاط ضعف و قوت خود، برای مسابقات آسیایی پیش رو آماده شوند.
کد خبر : 113530
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 - 13:01
سلیمانی: حریفان را به خوبی آنالیز کرده ایم/ از AFC میخواهیم برنامه مسابقات آسیایی را زودتر اعلام کند

به گزارش جارپرس از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان تیم های ایران، قرقیزستان،تاجیکستان و ازبکستان گفت: همانطور که می‌دانید تورنمنت کافا برای آماده سازی تیم های بانوان در منطقه مرکزی آسیا برگزار می شود تا بازیکنان به رقابت با یکدیگر بپردازند و سطح تیمها با برگزاری مسابقات هر بار بالاتر از قبل شود. بر همین اساس با شرکت در این تورنمنت با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه حضور یافته ایم تا بتوانیم ملی پوشان خود را ارزیابی کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ایران با توجه به فرصت اندکی که داشت در این مسابقات حاضر شده است. بازیکنان ایران در مسابقات سوپر لیگ مرتباً بازی می‌کنند و یکی از نقطه مثبت تیم ایران می باشد. سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص ارزیابی حریفان گفت:تیم ها را به خوبی آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت آنها را می دانیم. بازی راحتی برابر ازبکستان نداریم. تاجیکستان و قرقیزستان را آنالیز کرده و به بازیکنان نکات مختلفی را مطرح کرده ایم.

سلیمانی در پایان گفت: ما برای اینکه در مسابقات آتی بازیکنان خود را ارزیابی و کامل ترین تیم را راهی مسابقات کنیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه به این تورنمنت آمده‌ایم. تمام تمرکز خود را برای پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم گذاشته ایم تا در مسابقات آتی که در سال آینده برگزار خواهد شد بتوانیم کامل ترین تیم را اعزام و بهترین نتیجه را بگیریم. ما از کنفدراسیون فوتبال آسیا میخواهیم که هرچه زودتر برنامه مسابقات آسیایی را اعلام کنند تا بتوانیم برنامه ریزی کنیم. با برنامه ریزی و تمرین مداوم می توان نتایج مناسب و در خور تیم ملی را کسب کرد.
اکنون همه تیمها در حال رشد و توسعه هستند. ما نیاز داریم تا تمرینات جدی تری را برگزار کنیم و این امر مستلزم اعلام AFC برای برنامه های آسیایی فوتسال بانوان هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.