سفر ۱۵ هزار کیلومتری بانوی موتورسوار ایرانی در اروپا

double-quot تهران - جارپرس - اولین بانوی ایرانی فعال در رشته موتورسواری قصد دارد بدون حمایت فدراسیون، با هدف نشان دادن توانمندی‌های بانوان ایران و رساندن پیام صلح و دوستی ایرانی‌ها، با موتور در کشورهای مختلف اروپا سفر کند.
کد خبر : 95565
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 10:46
سفر ۱۵ هزار کیلومتری بانوی موتورسوار ایرانی در اروپا

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، بهناز شفیعی با اعلام این مطلب، اظهار کرد: کشور آلمان از من به عنوان یکی از زنان تاثیرگذار برای حضور در فستیوال این کشور و انجام سخنرانی درباره رمز موفقیت بانوان، دعوت کرده و قرار است پایان هفته جاری برای حضور در این فستیوال ۵ روزه عازم آلمان شوم و پس از آن سفر خود را به همراه یکی از شاگردانم که در ایتالیا مشغول به تحصیل است، از کشور آلمان آغاز کنیم.

وی افزود: قرار است طبق برنامه سفر خود را با موتور از آلمان شروع کنیم و سپس در مدت یک ماه به ترتیب راهی کشورهای لیختن‌اشتاین، سوییس، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، فرانسه، بلژیک و هلند شویم و در نهایت پس از ۱۵ هزار کیلومتر نیز به آلمان بازگردیم.

این موتورسوار، درباره اهداف خود از انجام این سفر ورزشی، گفت: قصد دارم به عنوان یکی از نمایندگان بانوان ایران، توانمندی و قدرت زنان ایرانی را به مردم اروپا نشان دهم و با انجام این کار امنیت و ثبات کشورمان را بر خلاف تبلیغات مسموم برخی کشورها، به اروپایی‌ها ثابت کنم. همچنین با اهدای نمادهای ایران به دنبال نشان دادن تاریخ و فرهنگ کهن کشورمان هستم.

شفیعی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا اقدام او با حمایت مسئولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی همراه بوده یا خیر؟ خاطرنشان کرد: با آقای ناظمی  رییس فدراسیون موتورسواری در این‌باره صحبت کردم اما او اعلام کرد فدراسیون نمی‌تواند از ورزشکارانی که خارج از برنامه فدراسیون فعالیت می‌کنند، حمایت کند. من ۱۸ سال در این رشته فعالیت دارم و اولین بانوی ایرانی بودم که فعالیت حرفه‌ای در موتورسواری داشته و پیشگام این رشته بودم. من زمانی هم که قهرمان بودم فدراسیون نه تنها از ما حمایت نمی‌کرد، بلکه پول هم از ما می‌گرفت. متاسفانه همین برخوردهاست که باعث مردن انگیزه در من و دیگر قهرمانان این رشته شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.