0 نظر
12 بازدید

سعید جلیلی وارد بیرجند شد

double-quot تهران- جارپرس-سعید جلیلی نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اولین سفر انتخاباتی خود وارد بیرجند شد.
کد خبر : 142007
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 17:48
سعید جلیلی وارد بیرجند شد

به گزارش جارپرس از ایرنا، «سعید جلیلی» عصر چهارشنبه از طریق فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند وارد مرکز خراسان جنوبی شد و از سوی اعضای ستاد انتخاباتی خود مورد استقبال قرار گرفت.

دیدار مردمی در هیات ابوالفضلی (مصلی) بیرجند از برنامه‌های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری است و چند بازدید از دیگر برنامه های این سفر اعلام شده است.

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خراسان جنوبی روز گذشته آغاز به کار کرد و حجت الاسلام محمد مختاری به عنوان رئیس ستاد وی معرفی شد.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان در تاریخ ۲۱ خرداد اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سعید جلیلی متولید ۱۳۴۴ در مشهد است که پیش از این دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره کننده هسته‌ای ایران با کشورهای غربی بود.

جلیلی از سال ۱۳۸۶ تا ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با کشورهای غربی بود. در سال ۱۳۹۲ در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد، و بیش از ۴ میلیون رای کسب کرد و نفر سوم شد. جلیلی از همان سال عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی است.

وی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نیز نامزد بود و دو روز پیش از برگزاری انتخابات به نفع آیت الله سید ابراهیم رئیسی از شرکت در انتخابات انصراف داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.