سطح توانمندی یگان پهپادی ناجا باید ارتقا یابد/ پایش پهپادی جاده ها و مرزها

double-quot تهران - جارپرس - جانشین فرمانده ناجا بر لزوم مرتفع شدن خلاها و ارتقاء سطح توانمندی یگان پهپادی ناجا تاکید و گفت: بروز رسانی و استفاده بهینه تجهیزات پهپادی باید در خور ماموریت های متنوع پلیس و همچنین در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
کد خبر : 65804
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 شهریور 1400 - 21:33
سطح توانمندی یگان پهپادی ناجا باید ارتقا یابد/ پایش پهپادی جاده ها و مرزها

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، سردار  قاسم رضایی در کمیسیون بررسی آخرین وضعیت یگان پهپادی ناجا  با بیان اینکه بر اساس تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری که فرمودند پهپاد مهم است. عقب ماندگی ها را جبران کنید، خاطر نشان کرد: سطح توانمندی یگان پهپادی ناجا باید ارتقاء یافته و خلاها در این خصوص هرچه سریع تر مرتفع شود.

وی یادآور شد: بهره مندی و استفاده از تجهیزات نوین به طور حتم در اجرای ماموریت های مختلف نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور بسیار تاثیر گذار بوده به گونه ای که موجب تسریع در اجرای موفقیت آمیز آنها می شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از تجهیزات پهپادی موجب تسهیل در تصیم گیری های فرماندهان در حین اجرای ماموریت ها می شود، تصریح کرد: برای نخستین بار در نیروی انتظامی طی سال جاری از تجهیزات پهپادی برای کنترل و پایش محورهای مواصلاتی در سطح کشور استفاده شد که بحمداللله مثبت ارزیابی شده است.

پایش پهپادی جاده ها و مرزها

سردار رضایی بهره مندی از تجهیزات پهپادی را در عرصه های مختلف ماموریت های ناجا اعم از پایش جاده ها، مرزها، تامین امنیت کویر، ترافیک جاده ای و راهور و … بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: یگان نوپای پهپادی پلیس باید در پویایی، سرآمد بوده و از آن پشتیبانی های لازم در همه زمینه ها و با تمام توان انجام شود.

این مقام ارشد انتظامی با تصریح اینکه زیرساخت های یگان پهپادی ناجا اعم از ابنیه، نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد با اولویت جذب بومی، تجهیزات پروازی و .. باید فراهم و تقویت شود، افزود: با بکارگیری نیروهای متخصص و با انگیزه در این یگان با بهره گیری از دانش و تجربه پیشکسوتان این عرصه در کنار معاونت تربیت و آموزش ناجا به تربیت نیروهای زبده، متعهد و انقلابی در این حوزه اهتمام لازم را داشته باشد.

بروز رسانی و استفاده بهینه تجهیزات پهپادی

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در یگان پهپادی نیروی انتظامی باید تجهیزات به گونه ای تهیه و بکارگیری شود که پاسخگوی ماموریت های متنوع و گسترده این نیرو باشد، اضافه کرد: از سوی دیگر بروز رسانی و استفاده بهینه تجهیزات پهپادی با در نظر گرفتن ارتقاء ایمنی، تناسب اعتبارات با نگاه صرفه جویی در هزینه ها، افزایش کارآیی و همچنین تمرکز بر نگهداشت آن بسیار مهم است و باید به گونه ای لحاظ شود تا در خور ماموریت جغرافیایی و همچنین در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدف ممانعت از فرسودگی و استهلاک نیروی ارزشمند انسانی و در سریع ترین زمان ممکنه باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.