سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران منصوب شد

double-quot تهران - جارپرس- از سوی داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور، سید محمدرضا گلدانی به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران منصوب شد.
کد خبر : 129861
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 مرداد 1402 - 16:48
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران منصوب شد

به گزارش جارپرس از ایرنا به نقل از اعلام روز سه شنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حکم انتصاب سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، اهم مأموریت ها و وظایف این مسئولیت را ابلاغ کرد.

در این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران در دولت مردمی، با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات استان، کوشا باشید.

سید محمدرضا گلدانی پیش از این، مسئولیت هایی چون: ریاست مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سابقه فعالیت در معاونت اداری – مالی سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه بودجه، معاونت اجرایی ریاست جمهوری، دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور، وزارت دادگستری و عضویت هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران را داشته است.
رئیس سازمان برنامه بودجه کشور همچنین از تلاش و زحمات علاءالدین ازوجی رئیس پیشین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز تقدیر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.