0 نظر
154 بازدید

سرمربی یوونتوس: سیستم کمک داوری ویدیویی به جنجال های بیشتری منجر شده است

double-quot

تهران-جارپرس-سرمربی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا گفت: استفاده از سیستم کمک داوری ویدیویی در مسابقات سری آ به جنجال های بیشتری منجر شده است.

کد خبر : 24282
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1396 - 12:30
سرمربی یوونتوس: سیستم کمک داوری ویدیویی به جنجال های بیشتری منجر شده است

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری رویترز، ماسیملیانو آلگری گفت: این امر تا حدودی به علت این است که ایتالیایی ها از جنجال لذت می برند.
وی در عین حال خاطر نشان کرد سیستم کمک داوری ویدیویی ایده خوبی است.
یوونتوس که در رده دوم جدول سری آ ایستاده است، روز یکشنبه برابر کالیاری با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. اما کالیاری از دو تصمیم داوری در این دیدار خشمگین بود.
آنها مدعی هستند به علت ضربه آرنج مهدی بن عطیه به لئوناردو پاوولتی، گل دقیقه ۷۴ نباید پذیرفته می شد، اما داور بدون استفاده از سیستم کمک داوری ویدیویی این گل را پذیرفت. بلافاصله بعد از آن کالیاری به علت خطای هند فدریکو برناردسکی خواستار پنالتی شد.
داور بدون اینکه فیلم مسابقه را ببیند، درخواست آنها را رد کرد. هر چند رسانه های ایتالیا گزارش دادند که کمک داور به او این توصیه را کرده است.
آلگری گفت: سیستم کمک داوری ویدیوی برای کاهش جنجال ها معرفی شد، اما به جای آن جنجال را بیشتر کرده است. احتمالا به خاطر این است که ما ایتالیایی از جنجال استقبال می کنیم.
وی گفت: ما به جای تحلیل مسابقه بدنبال جنجال می رویم. کالیاری بازی واقعا خوبی داشت و شایسته شکست نبود.
سرمربی یوونتوس گفت: این نخستین سال است که سیستم کمک داوری ویدیویی اجرا شده و فصل آینده شفافیت بیشتری خواهد داشت.
وی گفت: داوران واقعا خوب کار می کنند و ما نحوه استفاده از این سیستم را برای تصمیم های مهمتر یاد خواهیم گرفت. این سیستم برای قضاوت در موارد آفساید مهم است.
آلگری گفت: در هر مسابقه ای تصمیم های دشواری اتخاذ می شود که گاهی به نفع شما و گاهی علیه شماست. باید بتوانید این تصمیم ها را بپذیرید.
سری آ ایتالا جزو رقابت هایی است که سیستم کمک داوری ویدیویی به طور آزمایشی در آن مورد استفاده قرار گرفته است.
هیات بین المللی فوتبال که وظیفه قانونگذاری مسابقات فوتبال را به عهده دارد، قرار است در ماه مارس در مورد استفاده دائمی این سیستم تصمیم بگیرد. فدراسیون بین المللی فوتبال امیدوار است در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این سیستم به کار گرفته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.