جام‌ملت‌های آسیا؛

سرمربی ژاپن: با قهرمانی به مردم کشورمان دلگرمی می‌دهیم

double-quot تهران- جارپرس- سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن با ابراز همدردی با مردم آسیب‌دیده در زلزله این کشور، گفت: برای دلگرمی مردم کشورمان به میدان می‌رویم و به خاطر آنها قهرمان می‌شویم.
کد خبر : 137839
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 17:32
سرمربی ژاپن: با قهرمانی به مردم کشورمان دلگرمی می‌دهیم

به گزارش عصر شنبه جارپرس از ایرنا، هاجیمه موریاسو در آستانه دیدار تیمش برابر ویتنام در جام‌ملت‌های آسیا، تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم خبرهای خوبی به مردم ژاپن بدهیم. در شرایطی کار خود را در این مسابقات آغاز می‌کنیم که در این مدت سعی کردیم بهترین باشیم. اینجا هستیم تا به مردم ژاپن و مردم سرزمین خود در هر جای دنیا دلگرمی داده و پیام پیروزی بفرستیم. ما آماده رقابت با همه حریفان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ژاپن، تصریح کرد: ما اینجا هستیم اما مردم ما درگیر زلزله‌ای شده‌اند که با آسیب‌هایی همراه بود. تعدادی از مردم ژاپن در زلزله قدرتمند روز سال نو که استان ایشیکاوا و مناطق اطراف آن در مرکز ژاپن را لرزاند، کشته شدند و بسیاری مفقود هستند. ما از این جا برای آنها دعا می‌کنیم و معتقدم که فکر آنها هم اینجا با ماست. همه دعا می‌کنیم که هر چه زودتر شرایط به روال عادی بازگردد و مردم از این وضعیت سخت خارج شوند.

موریاسو،گفت: ژاپن با این شرایط جام را آغاز می‌کند، ما معتقدیم که باید تمام تلاش خود را برای شادی مردم مناطق فاجعه‌زده به کار بگیریم و به عنوان یک تیم، با هم کار و تلاش خواهیم کرد تا در نهایت قهرمان شده و مردم ژاپن را دلگرم کنیم.

گفتنی است تیم فوتبال ژاپن مدعی نخست جام‌ملت‌های آسیا فردا یکشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه الثمامه به مصاف ویتنام می‌رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.