0 نظر
176 بازدید

سرمربی پرسپولیس تایید کرد: از تیم های دیگری پیشنهاد همکاری دارم

double-quot

تهران-جارپرس-برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به رغم پیشنهادهایی که برای سرمربیگری برای تیم هایی در خارج از ایران دارم، با توجه به قراردادم با پرسپولیس، همچنان سرمربی سرخپوشان هستم.

کد خبر : 23835
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1396 - 10:47
سرمربی پرسپولیس تایید کرد: از تیم های دیگری پیشنهاد همکاری دارم

وی در حاشیه تمرین روز یکشنبه سرخپوشان پایتخت در جمع خبرنگاران افزود: البته پوشیده نیست و همه می دانند که از تیم ملی فوتبال ازبکستان پیشنهاد دارم و تماس هایی در این زمینه گرفته شده است و لازم است آینده نگری را در کارم لحاظ کنم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چند که یک مربی حرفه ای هستم ولی بارها گفته ام از بودنم در ایران احساس خوبی دارم و فعالیت در کنار بازیکنان پرسپولیس برایم لذت بخش است. این در حالی است که سال گذشته قاطعانه قهرمان رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران شدیم و هم اکنون نیز صدرنشین این رقابت ها هستیم.
سرمربی کروات پرسپولیس با اشاره به اینکه تمدید قرارداد وی منوط به صحبت با مسئولان باشگاه پرسپولیس است، اظهارداشت: اهدافی که مسئولان باشگاه برای آینده تیم ترسیم می کنند در این مسیر تاثیر گذار است.
برانکو با تاکید بر اینکه جلسه امروز وی با حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در باره تمدید قراردادش نیست، افزود: این دیدارها به صورت معمول با مسئولان باشگاه انجام می شود اگر هم درخصوص تمدید قرارداد صحبتی شود در این جلسه قطعی نمی شود. اما آنچه که مهم است تفکر قهرمانی و نیمکت قوی تیم پرسپولیس در این دوره از رقابت های لیگ است و بیشتر به بازیکنان تاکید می کنم فرم ایده آل خود را حفظ کنند. هر چند که افت و خیز در هر تیم و بازیکنی طبیعی است. همانطور که تیم های پارس جنوبی جم، پیکان و پدیده نیز دچار افت محسوسی شدند.
وی ادامه داد: در دیدار مقابل پارس جنوبی جم بدون حضور مهدی طارمی، بشار رسن و احمد نوراللهی موفق به پیروزی شدیم که دلیل آن هم حضور فرشاد احمد زاده، صادق محرمی و شایان مصلح روی نیمکت بود. البته همیشه امکان پیروزی برای پرسپولیس وجود ندارد. ولی هدف ما در هر رقابتی برد برای خوشحالی هواداران است.
سرمربی سرخپوشان پایتخت با تاکید بر اینکه اتفاقات اخیر حاشیه ای باشگاه تاثیری در عملکرد شاگردانش نداشته است، اظهار داشت: هر چند حاشیه های درباره جدایی «علی اکبر طاهری» مدیرعامل سابق باشگاه و حضور گرشاسبی به عنوان سرپرست رخ داد، اما بازیکنان با همه توان به تمرینات خود ادامه دادند و امیدوارم مسئول جدید باشگاه راه آقای طاهری را به خوبی ادامه دهد تا مشکلات حل شود.
برانکو درباره تغییر سیستم بازی سرخپوشان در چند دیدار اخیر گفت: ما سیستم ۲-۴-۴ را به صورت خطی و اصلی اجرا کردیم. اما محرومیت مهدی طارمی به عنوان آقای گل لیگ و جراحی فرشاد احمدزاده سبب شد در این سیستم تغییراتی ایجاد شود. البته کمال کامیابی‌نیا کم ‌کم به کیفیت سابق خود باز می‌گردد و با ربیع ‌خواه هم هماهنگ شده است تا در مجموع تیم به ثبات برسد.
وی با اشاره به اینکه هنوز رقابت های لیگ تمام نشده است، افزود: هنوز نصف راه را هم نیامده‌ ایم. لیگ برای ما یک ماراتن است. هر چند که فعلا صدرنشین لیگ هستیم اما ذره‌ ای به این فکر نمی ‌کنیم که قهرمان شده‌ ایم، بلکه همه باید با اراده بیشتر راه را برای قهرمانی ادامه بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.