0 نظر
139 بازدید

سرمربی تیم ملی تنیس استعفا نداده است

double-quot

تهران – جارپرس – «مجید شایسته» رئیس فدراسیون تنیس، تاکید کرد که «سعید احمدوند» سرمربی تیم ملی استعفای خود از هدایت ملی پوشان را به شکل کتبی یا حضوری به وی اعلام نکرده است.

کد خبر : 22069
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 مرداد 1396 - 11:45
سرمربی تیم ملی تنیس استعفا نداده است

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا ، شایسته درباره استعفای احمدوند گفت: بنده نه به شکل مکتوب و نه به شکل حضوری مطلبی از ایشان مبنی بر استعفا ندیده و نشنیده ام.
وی با بیان اینکه برخی رسانه ها خبر استعفای سرمربی تیم ملی را منتشر کرده اند، افزود: ما در تلاش برای ارتباط با احمدوند هستیم، ولی تاکنون موفق به این ارتباط نشده ایم.
رئیس فدراسیون تنیس در پاسخ به این سوال که آیا این استعفا درحالی که کمتر از دو ماه به برگزاری مسابقات تیم ملی باقی مانده دلیل خاصی داشته است؟ افزود: تا زمانی که با احمدوند صحبتی نکنم، نمی توانم درباره این موضوع اظهارنظر کنم.
شایسته در عین حال استعفای سرمربی تیم ملی را بر تیم ملی بی تاثیر دانست و افزود: روند تیم ملی، بازی ها و تمرینات و بازیکنان اصلی مشخص هستند و بعید می دانیم که این موضوع تاثیری بر بازیکنان و روند تیم ملی داشته باشد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره اینکه در صورت درست بودن استعفا گزینه جانشینی را چگونه انتخاب می کنید، اظهار داشت: در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد، به سرعت با تشکیل کمیته ای سرمربی جایگزین را برای تیم ملی انتخاب خواهیم کرد.
وی در پاسخ به سوال دیگر ایرنا، تصریح کرد: در حال حاضر انتخاب گزینه خارجی برای فدراسیون تنیس امکان پذیر نیست و از مربیان داخلی استفاده خواهیم کرد؛ با این حال چند گزینه خارجی را نیز مدنظر قرار خواهیم داد.
برخی خبرگزاری ها اخیرا ادعا کردند که احمدوند که چند سالی هدایت تیم‌ ‌ملی تنیس ایران را بر عهده داشته است، در آستانه بازی‌های داخل سالن آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرده است.
بنا بر این ادعا، احمدوند درباره علت کناره‌گیری خود از این سمت، گفته است: هر کسی صبر و تحملی دارد و احساس می‌کنم که دیگر آن ظرفیت قبلی را ندارم و دیگر دلم نمی‌خواهد کار کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.