0 نظر
178 بازدید

سرمربی استقلال: مصاف با پرسپولیس یک دیدار عادی است

double-quot

تهران-جارپرس-«وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شهرآورد پایتخت یک بازی عادی است ولی دوست داشتم به مصاف پرسپولیس در فینال جام حذفی برویم.

کد خبر : 24895
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 اسفند 1396 - 12:35
سرمربی استقلال: مصاف با پرسپولیس یک دیدار عادی است

 

وی روز سه شنبه در حاشیه تمرین تیم استقلال تهران در جمع خبرنگاران افزود: شهرآورد برای مردم داخل و خارج ایران مهم است و برای من به مانند دیدار با تیم های فولاد خوزستان و سایپا است. البته از آنجا که دیدار سختی پس از شهرآورد مقابل تیم العین در لیگ قهرمانان آسیا داریم، به دنبال نمایش خوب در این دیدار هستیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی به مصاف هم می رفتند، این یک دیدار رویایی و خاص در آسیا بود که به دلیل حذف پرسپولیس از این رقابت ها این مهم اتفاق نیافتاد. اما امیدوارم در دیدار روز پنجشنبه ورزشگاه پر شود و همه هواداران از بازی دو تیم راضی باشند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه مصاف با فولاد خوزستان پیش از شهرآورد نکات خوبی را در اختیار کادر فنی گذاشت، افزود: خیلی از موقعیت‌ها در این دیدار داخل و خارج از محوطه جریمه به وجود آمد تا با چهار گل پیروز باشیم. اما قسمت ناراحت کننده در دیدار با فولاد مصدومیت «لئوناردو پادوانی» بود.
وی گفت: سلامت بازیکن خیلی مهمتر از تیم است و امیدوارم پادووانی هرچه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد. زیرا او بسیار پسر خوبی است و امیدوارم باشگاه تمام تلاش خود را برای سلامتی مدافع تیم به کار گیرد.
وی درباره تاثیر حضور رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در شهرآورد گفت: به دلیل دیدار با الهلال عربستان خبرنگاران و روزنامه‌ نگاران آلمانی از من پرسیدند که چرا در کشور دیگری این بازی برگزار شد و من گفتم که این واقعاً منصفانه نیست که به جای میزبانی در ورزشگاه آزادی با حضور ۸۰ هزار هوادار، باید با الهلال در ورزشگاهی بیرون از خانه بازی کنیم.
وی افزود: بر همین اساس شاید حضور رئیس فیفا در احقاق حق تیم های ایرانی در آسیا تاثیر داشته باشد.
شفر درباره وضعیت تیم استقلال گفت: زمانی که به استقلال آمدم تیم پانزدهم جدول بود و حالا در رده سوم جدول هستیم. این در حالی است فقط مامه تیام به ما اضافه شده و با همان بازیکنان به این نتیجه رسیدیم.
«اشکان نامداری» مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال تهران نیز به خبرنگاران گفت: «مهدی رحمتی» به دلیل تورم پا همراه با تیم برای مصاف با فولاد خوزستان به اهواز نیامد، اما او تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و به رغم درد کمی که دارد به شهرآورد می رسد.
وی گفت: روز گذشته رحمتی تمرینات خود را پیگیری کرد و مشکل حرکتی در پای او وجود نداشت.
مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص احتمال بخشیده شدن کارت زرد سوم «حسین حسینی» گلر استقلال گفت: امیدوارم همه نیروهای خود را در اختیار داشته باشیم. زیرا حسینی یکی از بازیکنان ارزشمند تیم ما است و دوست داریم هر سه گلر آماده حضور در شهرآورد باشند.
نامداری خاطر نشان کرد: نتیجه بازی را پیش بینی نمی کنم و فقط امیدوار هستم استقلال بهترین نمایش خود را ارائه دهد.
دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هشتاد و ششمین شهرآورد روز پنجشنبه ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی انجام می شود. دیدار رفت این دو تیم در لیگ هفدهم با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس از روی نقطه پنالتی به پایان رسید.
در صورتی که پرسپولیس مقابل استقلال به برتری برسد، پنج هفته زودتر از پایان رقابت ها، قهرمان لیگ هفدهم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.