سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به ما حمله کند مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد

double-quot تهران - جارپرس-فرمانده کل سپاه پاسداران حمله رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ایران را برابر با مورد تهاجم متقابل قرار گرفتن صهیونیست ها خواند.
کد خبر : 140446
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403 - 11:39
سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به ما حمله کند مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد

به گزارش جارپرس از  ایسنا، سرلشکر حسین سلامی در گفت‌وگویی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ما حمله کند ما آن‌ها را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد : دفاع عمیق و چند لایه ای را رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در حریم هوایی فلسطین اشغالی ایجاد کرده بودند که عبور از این سیستم چند لایه و پیشرفته کار بسیار سختی بود و این مستلزم این بود که یک نبوقی در طراحی در این حمله داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ده ها فروند پهباد و کروز و بالستیک توانستند این لایه های به ظاهر عمیق دفاعی را در هم بشکند و اهداف مارا در سرزمین رژیم صهیونیستی مورد هداف قرار دهند.

سلامی تاکید کرد: تا این لحظه اطلاعات ما روی تمام اصابت ها کامل نیست، اما آن بخش از اصابت هایی که گزارش های دقیق، مستند و میدانی داریم نشان دهنده آن است که که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است.

وی افزود: مردم ساکن در سرزمین های اشغالی، مقامات صهیونیست و ارتش تروریستی و اشغال رژیم صهیونیستی و آمریکا بهتر از ما تا این لحظه اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص داده اند و متوجه شده اند.

این خبر تکمیل می‌شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.