0 نظر
167 بازدید

سردار پاکپور: توان بالگردی نیاز به مراکز تخصصی دارد

double-quot

تهران-جارپرس-فرمانده نیروی زمینی سپاه توان بالگردی نیاز به مراکز تخصصی دارد و ما توانستیم ۳ مرکز جدید را طی یک سال و نیم، کامل و عملیاتی کنیم.

کد خبر : 24912
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 10:00
سردار پاکپور: توان بالگردی نیاز به مراکز تخصصی دارد

 

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، از روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور روز چهارشنبه در مراسم افتتاح مرکز آموزش‌های عالی هوانوردی، مرکز تحقیقات بالگردی و مرکز تعمیرات تخصصی بالگرد هوانیروز سپاه با بیان این مطلب افزود:
با افتتاح این مجموعه‌ها ظرفیت مناسبی از لحاظ زیرساختی برای نیروی زمینی فراهم شده است.
وی با بیان اینکه مناطق ماموریتی نیروی زمینی سپاه وسیع است، گفت:مدت زمان زیادی نیست که مجموعه مرکز هوانوردی افتتاح شده و حدود یک سال و نیم زمان برای این کار زمان صرف شده است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهارکرد: دو ماه است که کارهای عملیاتی این مراکز آغاز و دو دوره آموزش خلبانی نیز برگزار شده است.
به گزارش ایرنا، مراکز تخصصی نیروی زمینی سپاه، صبح امروز – چهارشنبه – با حضور سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان افتتاح شد.
سایت مرکز آموزش هوانوردی، مرکز تعمیرات تخصصی بالگرد و مرکز تحقیقات بالگردی هوانیروز سپاه از جمله مهمترین مراکزی است که به همت معاونت مهندسی نیروی زمینی سپاه ساخته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.