0 نظر
19 بازدید

سردار سلامی درگذشت همسر شهید صیادشیرازی را تسلیت گفت

double-quot تهران- جارپرس-فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همسر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی را تسلیت گفت.
کد خبر : 141818
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 - 19:52
سردار سلامی درگذشت همسر شهید صیادشیرازی را تسلیت گفت

به گزارش  جارپرس از ایرنا، در پیام سردار سرلشکر حسین سلامی آمده است: درگذشت بانوی پارسا و پرهیزکار «حاجیه‌ خانم عفت شجاع» همسر شهید والامقام امیر سپهبد صیاد شیرازی موجب تأثر و تالم خاطر شد.

در این پیام تصریح شده است: این بانوی متدین، عفیف و پاک نهاد با روح بلند و شخصیت خودساخته که از افتخار همسری و همراهی امیر مقتدر و مخلص ارتش اسلام سپهبد علی صیاد شیرازی طی دوران جهاد و مقاومت در دفاع مقدس ۸ ساله و انس با آن شهید عالیقدر تا هنگامه شهادت برخوردار بود بی شک در مقام و ثواب جهاد فی سبیل الله ونیز تربیت فرزندان برومند و رشید او شریک و در روز عقبی سرافراز و سربلند خواهد بود.

فرمانده کل سپاه در این پیام تسلیت افزود: اینجانب این ضایعه را به خانواده مکرم و همه بستگان آن فقیده سعیده تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با حضرت فاطمه زهرا (س) و برای عموم بازماندگان و مصیبت دیدگان صبر و آرامش طلب می‌کنم.

خانم عفت شجاع همسر مکرمه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی فرمانده شجاع ارتش اسلام، صبح شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ پس از یک دوره بیماری در بیمارستان چمران دارفانی را وداع گفت.

مراسم تشییع آن مرحومه، صبح دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ از در منزل آن شهید والامقام برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.