0 نظر
178 بازدید

سردار تنگسیری: قایق‌های موشک انداز با سرعت ۹۰ نات می‌سازیم

double-quot

تهران – جارپرس – فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در حوزه دانش تولید ملزومات و ادوات جنگی و نظامی ما قایق‌های موشک انداز را با سرعت ۶۲ الی۹۰ نات سرعت می‌سازیم و با ۳۲ دانشگاه معتبر در ارتباط هستیم.

کد خبر : 31290
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 14:17
سردار تنگسیری: قایق‌های موشک انداز با سرعت ۹۰ نات می‌سازیم

 

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری افزود: امروز دشمن حضور  مردم را در سراسر کشور بخصوص این نقطه مهم با مردمان ولایتمدار را رصد می کند.

سردار علیرضا تنگسیری اظهار داشت: خداوند متعال تاکید داشته که در مقابل ظلم و ستم و زورگویی سکوت نکنید و ایستادگی داشته باشید و امروز ملت ایران مقابل استکبار جهانی ایستاده، تا جایی که ملت‌های منطقه و جهان را بر این اقتدار و ایستادگی  به تحسین و شگفتی وا داشته است.

وی با بیان این که هر جا صدای عدالت‌خواهی و ظلم ستیزی بلند می‌شود آمریکا حضور پیدا می‌کند تا صدا را خفه کند، اظهار داشت: تاریخ کوتاه آمریکا سراسر زورگویی و ستم و ظلم بوده از ظلم به سرخ پوستان تا ریختن بمب اتم بر سر مردم ژاپن و سوزاندن مردم ویتنام و حضور مستقیم و غیر مستقیم در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران همه نشان از خوی وحشیگری و استبداد این رژیم دارد.

۶ سیلی به‌آمریکایی‌ها زدیم

سردار تنگسیری تاکید کرد: حضور در کودتای سال ۳۲ و تبعید امام و کمک به عراق برای راه اندازی جنگ ۸ ساله که در مراحلی آمریکا مستقیم وارد عمل می‌شد و سکوهای نفتی و کشتی های ما را هدف قرار می‌داد  همه نشان از وحشی‌گری آمریکا دارد. ولی ما هم ۶ سیلی محکم به آمریکایی‌ها زده‌ایم هدف قراردادن ۳ کشتی و یک ناو، ۲ بالگرد آپاچی از آن جمله آنها بودند که بیش از ۲۵ آمریکایی در این عملیات ها به هلاکت رسید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان این که دانش هسته ای برای ساخت دارو و سایر حوزه ها مورد استفاده دانشمندان ایرانی قرار گرفته است، گفت: آمریکایی‌ها برای کسب دانش هسته‌ای توسط ایرانی ها چه صدایی به راه انداخته اند ولی به لطف حضور و حمایت مردم و جوانان این مرز و بوم امروز در مقابل آمریکا قد علم کرده ایم و ضمن کسب دانش روز و ساخت و تولید ادوات مورد نیاز علمی  به جایی رسیده ایم که امروز کشتی‌ها و ناوهای آمریکایی  که بعضا هزار برابر قایق‌های ما وسعت دارند، در رصد فرزندان کشور قرار گرفته اند و در صورت ورود به آب‌های جمهوری اسلامی با نخستین اخطار قایق های تندروی ما به زبان فارسی اطاعت امر می‌کنند و صحنه را ترک می کنند.
سردار تنگسیری افزود: پیش از انقلاب کسی جرات نداشت که به آمریکایی‌ها بگوید از این خیابان نگذرید؛ اما امروز ما با اقتدار ایستاده ایم و اجازه نفس کشیدن به دشمن را نمی‌دهیم و این اقتدار با خون شهیدان و حمایت رهبری و حضور شما مردم همیشه در صحنه حاصل شده است.
وی تصریح کرد:اگر می خواهیم این اقتدار و قدرت بماند باید ایستادگی داشته باشیم و تا پای جان بایستیم و ما در دریا ایستاده ایم. اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید کسب دانش کنیم امروز در حوزه دانش تولید ملزومات و ادوات جنگی و نظامی ما قایق‌های موشک انداز را با سرعت ۶۲ الی۹۰ نات سرعت می‌سازیم و با ۳۲ دانشگاه معتبر در ارتباط هستیم.
سردار تنگسیری افزود: طی یک و نیم سال گذشته همواره با آمریکایی‌ها در دریا درگیر بوده ایم اما به هیچ وجه اجازه تجاوز و ورود به آب‌های کشورمان را به آن‌ها نداده ایم امروز هیچ کشتی و ناو امریکایی در نزدیکی آب‌های ما مگر در سواحل کشورهای حاشیه خلیج فارس حضور ندارد.
وی گفت: آمریکا به تعبیر ما مانند لنگر کشتی است که می‌خواهد کسانی که در مقابلش می‌ایستند را به لنگر ببندد و غرق کند ولی این خیال باطلی است برای آمریکایی‌ها که به گور خواهند برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.