0 نظر
103 بازدید

“سرآشپز پوتین”: در انتخابات آمریکا دخالت کرده‌ام و به کارم ادامه می‌دهم

double-quot تهران - جارپرس - یک الیگارش روسی و متحد نزدیک ولادیمیر پوتین گفت که در انتخابات آمریکا دخالت کرده و همچنان به دخالت خود ادامه خواهد داد.
کد خبر : 106195
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 آبان 1401 - 15:11
“سرآشپز پوتین”: در انتخابات آمریکا دخالت کرده‌ام و به کارم ادامه می‌دهم

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، یِوگنی پریگوژین، معروف به “سرآشپز” ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه روز دوشنبه درست یک روز قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا گفت در انتخابات آمریکا دخالت کرده است.

براساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پریگوژین در شبکه‌های اجتماعی خود نوشت: «ما با دقت، دقیق و به کمک جراحی درست به شیوه خودمان در انتخابات دخالت کرده‌ایم، همچنان دخالت می‌کنیم و به دخالت خود ادامه خواهیم داد.»

وی در ادامه بدون ذکر جزئیات درخصوص واژه و کلمات مربوط به “جراحی” نوشت: «ما حین عملیات، هر دو کلیه و کبد را به یکباره خارج خواهیم کرد!»

پریگوژین، تاجر روسی معروف به “سرآشپز پوتین” است، چون در بسیاری از قراردادهای تهیه غذای کرملین نقش داشته است. وی همچنین قبلا روابطش را با گروه واگنر تکذیب کرده بود اما آمریکا او را به بهانه روابط احتمالی‌اش با “مزدوران روس وابسته به گروه واگنر” در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

اما این تاجر روسی ماه گذشته در بیانیه‌ای خودش را به عنوان بنیانگذار گروه پیمانکار امنیتی “واگنر” معرفی و استقرار نیروهای این شرکت در کشورهای آفریقا و آمریکای لاتین را تایید کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.