سخنگوی شهرداری تهران: مسدود شدن قسمتی از خیابان بهار تا اخذ تاییدیه

double-quot تهران - جارپرس - سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد که تا زمان اخذ تاییدیه ایمنی ساختمان تجاری - اداری بهار که از صبح امروز طعمه حریق شده، خیابان بهار حد فاصل سمیه تا طالقانی مسدود خواهد بود.
کد خبر : 116069
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 23:10
سخنگوی شهرداری تهران: مسدود شدن قسمتی از خیابان بهار تا اخذ تاییدیه

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، مطهر محمدخانی در مورد آخرین وضعیت حریق در خیابان بهار گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در طبقه منفی ۳ در حال اطفای حریق هستند و عملیات لکه‌گیری و کاهش دمای زیرزمین ساختمان همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه یکی از آتش‌نشانان در پی عملیات اطفای حریق ساختمان اداری – تجاری در خیابان بهار تهران به درجه رفیع شهادت نائل شد، گفت: تلاش آتش‌نشانان برای مهار حریق ادامه دارد اما تا زمانی که سازمان آتش‌نشانی تاییدیه ایمنی ساختمان را ندهد و همچنین کارشناسان نظام‌مهندسی نسبت به چک و تایید ساختمان تجاری – اداری اقدام نکنند، خیابان بهار حد فاصل سمیه تا طالقانی مسدود خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۰:۲۹ صبح امروز حادثه حریق در یک ساختمان ۱۰ طبقه تجاری – اداری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده می‌شود که در پی آن آتش‌نشانان سه ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان بهار نرسیده به خیابان طالقانی اعزام می‌شوند و در پی این عملیاتی که از صبح امروز آغاز شده یک نفر از آتش‌نشانان به شهادت رسیده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.