سخنرانی رئیس جمهور در سی وهفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد

double-quot تهران-جارپرس- آیین افتتاحیه سی‌وهفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور رئیس‌جمهور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شد.
کد خبر : 134081
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 10:19
سخنرانی رئیس جمهور در سی وهفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد

به گزارش جارپرس از ایرنا، سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این آئین آغاز شد و قرار است با حضور وی از ۱۵ کتاب در حوزه وحدت رونمایی شود.

هدف از برگزاری کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، ایجاد اتحاد و همبستگی در بین مسلمانان، همفکری علماء و دانشمندان جهت تقریب دیدگاه‌های علمی و فرهنگی آنان و نیز بررسی و ارائه راهکارهای عملی به منظور دستیابی به وحدت اسلامی، تشکیل امت واحده در جهان اسلام، حل مسائل و مشکلات مسلمانان و ارائه راه‌ کارهای مناسب در این خصوص است.

سال گذشته شاهد برگزاری سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با حضور ۲۰۰ اندیشمند از ۶۰ کشور و ۱۰۰ شخصیت سیاسی و فرهنگی داخلی با شعار «اتحاد اسلامی، صلح و پرهیز از تفرقه و تنازع در جهان اسلام؛ راهکارهای اجرایی و اقدامات عملیاتی» بودیم و کنفرانس هایی نیز در طول سال به صورت منطقه ای در استان های گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان و کردستان و همچنین کنفرانس هایی در سطح برخی کشورهای منطقه برگزار شد.

 

ادامه دارد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.