0 نظر
126 بازدید

ستاد تنظیم بازار: نگرانی درباره ذخایر کالاهای اساسی وجود ندارد

double-quot تهران-جارپرس- ستاد تنظیم بازار در جلسه امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور تاکید کرد، هیچ نگرانی در خصوص موجودی و ذخایر کالاهای اساسی وجود ندارد و میزان و قیمت اقلام پراهمیت در سبد خانوار از ثبات قابل قبولی برخوردار است.
کد خبر : 99327
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 شهریور 1401 - 21:51
ستاد تنظیم بازار: نگرانی درباره ذخایر کالاهای اساسی وجود ندارد

به گزارش  جارپرس ازایرنا، در جلسه عصر چهارشنبه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رییس جمهور و همچنین رییس دفتر رییس جمهور، وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنگوی دولت برگزار شد، گزارشی از آخرین وضعیت قیمتها در بازار ارائه شد.

در گزارش ارائه شده در جلسه امروز تنظیم بازار بر این‌ موضوع تاکید شد که هیچ نگرانی در خصوص موجودی و ذخایر کالاهای اساسی وجود ندارد و میزان اقلام پراهمیت در سبد خانوار و همچنین قیمت‌ این اقلام در بازار از ثبات قابل قبولی برخوردار است.

در ادامه احمد اصانلو رییس سازمان تعزیرات حکومتی نیز گزارشی از تعداد پرونده‌های تخلف و جرایم تعیین شده در هفته اخیر ارائه کرد و گفت: در هفته اخیر چهار شرکت بزرگ تولید کننده رب گوجه به دلیل تخلف و عدم رعایت حقوق مصرف‌کننده به ترتیب ۱۷۵ میلیارد تومان، ۱۰۴ میلیارد تومان، ۲۲ میلیارد تومان و ۹ میلیارد تومان جریمه شدند.

وی همچنین از شناسایی و برخورد با نانوایی‌های متخلف در طرح ویژه نظارت بر نانوایی‌ها خبر داد و افزود: همزمان با اجرای این طرح، در هفته اخیر با بیش از سه هزار نانوایی متخلف برخورد صورت گرفته و پلمب شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.