0 نظر
167 بازدید

سبک زندگی اسلامی الگویی مناسب برای جامعه ایده آل است

double-quot
بابلسر – جارپرس – رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت این شهرستان گفت: سبک زندگی اسلامی الگویی مناسب برای جامعه ایده آل است.

کد خبر : 21452
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 8:00
سبک زندگی اسلامی الگویی مناسب برای جامعه ایده آل است

 

 

 

به گزارش جارپرس به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بابلسر، حجت الاسلام سید علی محمد هاشمی در سالن آمفی تآتر مجتمع فرهنگی هنری کوثر این شهرستان اظهار داشت: دیدگاه های انسان نسبت به وجود ذات اقدس الهی متفاوت است.

 

وی افزود: یاد خدا از زیباترین و بهترین جلوه های عبودیّت و اساسی ترین و بنیادی ترین طریق بندگی است و اگر یاد خدا در رفتار و زندگی انسان طلوع کند آثار ارزشمندی ازخود به جای می گذارد همچنان که غفلت از آن نیز سبب بروز بسیاری از ناهنجاری ها می شود.

 

هاشمی با بیان اینکه اصل وجود سازمان تبلیغات اسلامی برای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی است تأکید کرد: با اندکی دقت می ‏توان دریافت، هدفی که ما برای زندگی خود در نظر می ‏گیریم همه زندگی ما را تحت تأثیر قرار می‏ دهد و به تعبیر دیگر، به زندگی ما «جهت» و «معنی» می ‏دهد و چه زیبا خواهد بود که این هدف الهی باشد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر خاطر نشان کرد: لازمه احساس تعهد داشتن در زندگی، شخصیت قوی است و لازمه شخصیت قوی و استحکام درونی آن است که شخص خود از احساس امنیت کافی برخوردار باشد که این در سایه زندگی با الگو و سبک زندگی اسلامی میسر خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.