سال گذشته هر سه روز یک سالن سینمایی در کشور راه اندازی شد

double-quot

تهران-جارپرس-رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه سال گذشته هر سه روز یک سالن سینما به ظرفیت فرهنگی کشور اضافه شد، گفت: این اتفاق یعنی ظرفیت جدید و اینکه تعداد فیلم های بیشتری می توانیم اکران کنیم.

کد خبر : 25046
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 8:43
سال گذشته هر سه روز یک سالن سینمایی در کشور راه اندازی شد

 

به گزرش جارپرس از ایرنا، محمد مهدی حیدریان روز یکشنبه در نشست خبری، درباره تازه ترین تصمیمات سینمایی که در سازمان سینمایی برگزار شد، افزود: برنامه مشخص برای سال ۹۷ را تنظیم کرده ایم تا هزینه ها و سرمایه ها در تمامی بخش های سینمایی با هدف هم افزایی ایجاد شود و در این باره برنامه جامعی در قالب یک دفترچه تدوین کرده ایم.
وی ادامه داد: هیچ اقدامی در سازمان سینمایی توسط هیچ مجموعه ای حتی بخش خصوصی خارج از برنامه جامع تصمیم گیری و انجام نخواهد شد.
حیدریان با بیان اینکه در این برنامه جامع سه موضوع اصلاح نظام پروانه اصلاح نظام تهیه کنندگی و اصلاح نظام اکران را مورد تاکید قرار داده ایم، توضیح داد: تصمیم داریم در بخش پروانه ساخت ابتدا پروانه موافقت اصولی را مبنی بر تصمیم تهیه کننده برای تولید فیلم اتخاذ کنیم و در ادامه با مشخص شدن تمامی عوامل فیلم که عضو صنف مشخص خود هستند پروانه ساخت نهایی را صادر کنیم.
وی درباره اصلاح نظام تهیه کنندگی نیز گفت: تاکنون تهیه کنندگان صاحب اختیار فیلم بودند اما مسوولیت نمی پذیرفتند اما در این نظام جامع تلاش می کنیم تهیه کننده علاوه بر مسوولیت تولید، مسوولیت پذیری بیشتری نسبت به آثار خود داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.