0 نظر
45 بازدید

سازمان ملل: بیش از ۱۸۷ هزار نفر در داخل غزه آواره شده اند

double-quot تهران- جارپرس-سازمان ملل متحد در حملات ویرانگر رژیم اسرائیل به نوار غزه در پی غافلگیری از عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کد: تاکنون بیش از ۱۸۷ نفر در داخل غزه آواره شده اند.
کد خبر : 134493
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 مهر 1402 - 18:44
سازمان ملل: بیش از ۱۸۷ هزار  نفر در داخل غزه آواره شده اند

به گزارش جارپرس از ایرنا از نیویورک، سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی برابر با ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۸ مهر ماه جاری اعلام کرد که در حال حاضر بیش از ۱۸۷ هزار نفر در داخل نوار غزه آواره شده اند، زیرا حملات هوایی اسرائیل ساختمان ها و خانه ها را ویران کرده است.

بر اساس گزارش سازمان ملل، این رقم شامل ۱۳۷ هزار نفر می شود که در حال حاضر در ۸۳ مدرسه سازمان ملل در غزه پناه گرفته اند.

به گزارش ایرنا، در چهارمین روز از عملیات طوفان الاقصی، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی محله مسکونی تل الهوی در غزه را به شدت بمباران کردند.

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه، در حالی انجام می شود که این رژیم انتقال آب، برق، سوخت و دارو را قطع کرده است.

از سوی دیگر سازمان عفو بین الملل محاصره غزه را مجازات دسته جمعی و جنایت جنگی دانسته است.

بر اثر حملات نظامیان صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری تا این لحظه ۷۸۸ نفر کشته و ۴ هزار و ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

با آغاز چهارمین روز از عملیات «طوفان الأقصی»، ارتش صهیونیستی مدعی شد که کنترل کامل منطقه «غلاف غزه» را به دست گرفته است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.