ساخت یک هتل شناور پیشرفته در دبی

double-quot تهران - جارپرس - مدیریت مجموعه هتل‌های لوکس "کمپینسکی" مستقر در سوئیس، در آینده‌ای نزدیک یک اقامتگاه و هتل شناور در کلانشهر پیشرفته و فوق لوکس جهان یعنی در دبی، افتتاح خواهد کرد.
کد خبر : 76662
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 آذر 1400 - 15:57
ساخت یک هتل شناور پیشرفته در دبی

 

به گزارشجارپرس از ایسنا و به نقل از آی ای، کاخ شناور کمپینسکی یک ساختمان شناور خواهد بود که توسط ۱۲ ویلای لوکس شناور احاطه شده است و ویلاها نیز می‌توانند به سمت لنگرگاه‌های دیگر حرکت کنند. درب این اقامتگاه پنج ستاره شناور در سال ۲۰۲۳ به روی مهمانان باز خواهد شد.

این کاخ شناور در کنار یکی از منحصر به فردترین سواحل دبی قرار خواهد گرفت و با داشتن اقامتگاه‌هایی جذاب، یک مکان هیجان‌انگیز برای برخی مسافران خواهد بود.

ساختمان اصلی کاخ شناور متشکل از چهار قسمت خواهد بود که بخش مرکزی آن توسط ساختمان هرمی شیشه‌ای به هم متصل شده است و تمام ویژگی‌های یک هتل پنج ستاره از رستوران‌های منحصر به فرد گرفته تا اسپا، استخرها، بوتیک‌ها و سالن‌های ضیافت را دارد. این اقامتگاه دارای ۱۵۶ اتاق و سوئیت و ۱۲ ویلا خواهد بود.

این شرکت سال ۲۰۲۳ را برای افتتاح این هتل شناور لوکس در نظر گرفته است.

۱۲ ویلای لوکس که توسط پانتون‌ها به هم متصل شده‌اند، هم برای فروش و هم برای اجاره مهمانان هتل در دسترس هستند و می‌توانند با حداکثر سرعت ۶ مایل دریایی حرکت کنند. علاوه بر آن نکته جالب درباره این ویلاها این است که آنها مجهز به پنل‌های خورشیدی هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سازگار با محیط زیست باشند.

“برنولد شرودر” (Bernold Schroeder)، مدیر اجرایی مجموعه هتل‌های کمپینسکی، گفت: خوشحالیم که می‌توانیم چنین تجربه‌ بی نظیری را از سال ۲۰۲۳ به بعد برای مهمانان خود در دبی به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.