ساخت مسکن برای نیروهای یگان ویژه در تهران

double-quot تهران - جارپرس-تهران - ایرنا - فرمانده یگان‌های ویژه فراجا از افزایش مدت مرخصی و تسهیلات مسکن به عنوان مشوق‌های نیروهای این مجموعه نام برد و گفت: تصمیم و سیاست فرماندهی کل و یگان ویژه ساخت مسکن به جای بومی گرایی است و این موضوع در تهران و در زمینی به مساحت ۷۰ هکتار کلید خورده است.
کد خبر : 137777
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 دی 1402 - 14:52
ساخت مسکن برای نیروهای یگان ویژه در تهران

به گزارش جارپرس از ایرنا سردارحسین کرمی  اظهار داشت: طبق سیاست جدید فرماندهی کل انتظامی ایجاد مسکن و تسهیلات مناسب در حوزه مسکن برای تمامی نیروهای فراجا از جمله یگان‌های ویژه است.

وی ادامه داد: پیش بینی ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی سازمانی که اجرای آن از ابتدای امسال آغاز شده، می‌تواند بخش قابل توجهی از دغدغه نیروهای فراجا به خصوص نیروهای متاهل را فراهم کند.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا ادامه داد: مجموعه یگان ویژه نیز برای کمک به این اتفاق به صورت داوطلبانه ۷۰ هکتار از پادگان موسی ابن جعفر(ع) را برای ساخت واحدهای مسکونی پیشنهاد داده است.

سردار کرمی به آغاز انجام عملیات ساخت و ساز در اراضی پیشنهادی یگان ویژه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه به سرعت ساخت و سازها در حال انجام است و امیدواریم که به زودی بتوانیم واحدهای مسکونی را به نیروها تحویل دهیم.

وی همچنین به اعتبارات تخصیص به یگان ویژه برای خرید خانه سازمانی در سال جاری اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۵۰۰ واحد سازمانی در شهر تهران برای مجموعه یگان ویژه خریداری شد و دراختیار نیروها قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.