سئول: کره شمالی در حال انجام رزمایش واقعی است

double-quot تهران -جارپرس ا- خبرگزاری یونهاپ گزارش داد که کره شمالی امروز دوشنبه در حال انجام رزمایش واقعی در ساحل غربی شبه جزیره کره است.
کد خبر : 137609
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 12:47
سئول: کره شمالی در حال انجام رزمایش واقعی است

به گزارش جارپرس از ایرنا، این سومین روز از فعالیت‌های نظامی تمرینی پیونگ یانگ در سواحل غربی است که واکنشی به اتحاد فزاینده نظامی همسایه جنوبی با ژاپن و آمریکا محسوب می‌شود.

بر پایه گزارش یونهاپ، شهرستان اونگجین که اختیار قانونی جزایر شمال غربی کره جنوبی را بر عهده دارد، با شنیده شدن آتش توپخانه‌ای از طرف کره شمالی یک هشدار برای جزایر آن منطقه صادر کرده است.

شهرستان اونگجین در پیامی که برای ساکنان جزیره ارسال کرد، خبر داد: نیروهای جزیره یونپیونگ در حال حاضر در حال پاسخگویی هستند، اما به ساکنان توصیه می‌شود که مراقب فعالیت‌های خارج از منزل باشند.

پیونگ یانگ روز شنبه بیش از ۶۰ گلوله توپخانه را در نزدیکی مرز دریایی مورد مناقشه شلیک کرد. روز قبل از آن نیز در اقدامی مشابه بیش از ۲۰۰ گلوله توپخانه شلیک شده بود.

اگرچه کره جنوبی روز جمعه در پاسخ به گلوله‌های توپخانه شلیک شده توسط کره شمالی، رزمایش‌هایی را در دریا برگزار کرده، اما طبق اعلام خبرگزاری یونهاپ پس از حوادث روز شنبه هیچ برنامه‌ای برای انجام این کار وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.