زندگی دوباره محکوم به اعدام در زاهدان

double-quot

زاهدان – جارپرس – رییس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شماره ۲۳ زاهدان و بخش اولیای دم یک مجرم محکوم به قصاص نفس در این شهر از چوبه دار نجات یافت. به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از روابط عمومی شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان،

کد خبر : 4077
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1393 - 5:16
زندگی دوباره محکوم به اعدام در زاهدان
زاهدان – جارپرس – رییس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شماره ۲۳ زاهدان و بخش اولیای دم یک مجرم محکوم به قصاص نفس در این شهر از چوبه دار نجات یافت.

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از روابط عمومی شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان، ˈمحمدرضا طاهریˈ افزود: چهار سال قبل فردی بر اثر ضربات چاقو به قتل رسید که قاتل وی شناسایی و پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی گفت: قاتل از سوی دادگاه به قصاص نفس محکوم و دادنامه صادره از سوی دیوان عالی کشور تایید و پس از طی تشریفات استیذان، دستور اجرای حکم از سوی دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان صادر شد.

رییس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان افزود: با تلاش مستمر اعضای شورای حل اختلاف شماره ۲۳ زاهدان و معتمدان و بزرگان و با موافقت دادستان عمومی و انقلاب، رضایت اولیای دم جلب و خانواده مقتول با حضور در واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان قاتل فرزندشان را مورد بخشش قرار داده و مجرم محکوم به قصاص نفس از اعدام رهایی یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.