زلزله اخیر،زنگ خطری برای اجرای طرح تفصیلی شهر بندرعباس است

double-quot تهران - جارپرس - عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت:زلزله اخیر هرمزگان زنگ خطری برای مسئولان مدیریت شهری مبنی بر اجرای طرح تفضیلی شهر بندرعباس است.
کد خبر : 74636
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 14:13
زلزله اخیر،زنگ خطری برای اجرای طرح تفصیلی شهر بندرعباس است

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، عیسی عباسی صبح امروز (۳۰ آبان ماه) نیز در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، بیان کرد: یکی از اتفاقات بزرگ هفته گذشته وقوع زمین لرزه شدید در استان بود که آسیب‌های مالی و روحی برای مردم را در پی داشت.

وی اظهار کرد: این حادثه زنگ خطری برای مسئولان مدیریت شهری مبنی بر اجرای طرح تفضیلی شهر بندرعباس است. اگر زمان این حادثه بیشتر به طول می‌انجامید شاهد فاجعه‌ای به خصوص در محلات فرسوده شهر بندرعباس بودیم که خدا را شکر به خیر گذشت.

عباسی عنوان کرد: خساراتی شامل ترک خوردگی و تخریب در منازل محلات فرسوده ایجاد شده است. ضمن آمادگی نمایندگان مردم در همکاری لازم از مسئولان مربوطه به خصوص از استاندار می خواهم در این زمینه اقدام کنند.

این عضو شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: لازم است نسبت به حل مشکلات محلات قدیمی و سند دار شدن منازل این محلات اقدام کنند. اگر خود مردم بخواهند منازل خود را بازسازی کنند مانع بزرگ اسناد این منازل مواجه هستند.

همچنین دیگر عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: از تمام دستگاه‌ها خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به مردم زلزله‌زده هستم. اگر کانون زلزله در شهر بندرعباس بود هیچ بعید نبود که فاجعه قرن رخ دهد.

فریده عامری سیاهوئی با اشاره به اینکه از این رو مسئولان بندرعباس باید نسبت به شناسایی نقاط پرخطر و ایمن‌سازی آن‌های اقدام کنند، بیان کرد: اگر مشکل اسناد مالکیت شهروندان حل شود می‌توانند نسبت به مقاوم سازی منازل خود اقدام کنند. کمیسیون حقوقی شورا نیز این موضوع را دنبال می‌کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.