زاکانی: شهردار شدن بنده کاملا قانونی بود

double-quot تهران - جارپرس - شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره افرادی که انتصاب وی را غیرقانونی می دانستند با بیان اینکه اطلاعات آن ها ناقص بود گفت: شهردار شدن بنده کاملا قانونی بود.
کد خبر : 67015
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 17:22
زاکانی: شهردار شدن بنده کاملا قانونی بود

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، علیرضا زاکانی شهردار منتخب شهر  تهران در حاشیه نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران گفت: به عنایت الهی و با مشارکت مردم خدمت خواهیم کرد و امیدواریم با ظرفیت مردم به مردم خدمت کنیم.

وی افزود: امیدواریم مقدمات لازم برای حضور مردم در تحول شهرداری ایجاد کنیم. باید با همبستگی و دقت از تمامی ظرفیت‌ها برای تحول در شهر استفاده شود. ما جان خود را فدای مردم می‌کنیم و تمامی فعالیت هایمان مردم محور خواهد بود. باید بر مبنای تحولات اجتماعی و اقتصادی شهر بر محور محلات امکانی فراهم کنیم که از ظرفیت مردم استفاده کنیم.

وی درباره انتصاب معاونین خود گفت: اکنون در حال بررسی هستیم و امیدواریم از تمامی ظرفیت ها برای ادامه مسیر پیشرفت در شهرداری استفاده کنیم.

شهردار تهران در خصوص حمل  و نقل عمومی نیز گفت: تمهیدات جدی در خصوص مترو، اتوبوس و تاکسی اندیشیده شده است تا ظرفیت های در حال استهلاک را تعمیر و به روز رسانی کنیم. همچنین باید ظرفیت های جدیدی را ایجاد کنیم.

زاکانی در پاسخ به سوالی درباره افرادی که انتصاب وی را غیرقانونی می دانستند گفت: اطلاعات آن ها ناقص بود، نباید با موضوعات مردم سیاسی برخورد شود. من می توانستم مواردی را مطرح کنم که افراد زیادی خجالت بکشند. مسئولین مربوطه در این خصوص پاسخگو بودند و آن ها نیز پاسخ دادند و گفتنی که کاملا این کار قانونی است. حتی این موضوع به این کار بسنده نشد و از هیئت وزیران پرسیده شد و هیات دولت هم این کار را کاملا قانونی دانست و مسئولیت آن با وزیر محترم کشور است. ضمن اینکه این مساله فقط موضوع ما نبود  و موضوع بسیاری از شهرها بود.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه رسانه ها باید در تمامی موضوعات نقد منصفانه و دفاع عادلانه کنند گفت: در همین ایام عده ای آمدند سیاسی کاری و جوسازی کردند تا آرامش شهر را برهم بزنند رسانه‌ها باید در همه موضوعات دفاع کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.