رییس جمهور در مهاباد : تولید دانش بنیان می تواند موجب توسعه شود

double-quot تهران - جارپرس - رئیس جمهور تاکید کرد که مسئله تولید آن هم تولید برپایه علم و فناوری باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر : 91296
تاریخ انتشار : جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 16:17
رییس جمهور در مهاباد : تولید دانش بنیان می تواند موجب توسعه شود

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم دیدار با اقشار مختلف مردم، ایثارگران و خانواده شهدای مهاباد اظهارکرد: باید از ظرفیت‌های استان جهت رفع بیکاری و ایجاد  اشتغال  بهره گیری کنیم؛ چرا که اشتغال زایی جزء برنامه‌های محوری دولت است.
وی با اشاره به اینکه مسئله مردم، خواسته‌ها و معیشت مردم برای دولت نکته‌ای محوری است، تصریح کرد: همانگونه که در بحث کرونا همکاری مردم موجب شد به نتایج مطلوب برسیم، در زمینه اقتصادی نیز با مشارکت و همراهی مردم گام های زیربنایی را در جهت رشد اقتصادی ۸درصدی خواهیم برداشت.
رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مردم منطقه یک آزمون ویژه دادند و آن آزمون این بود که در مقابل بدخواهان، معاندان و منافقین با بصیرت ایستادگی کردند و آنها را ناامید کردند.
رئیسی با تاکید به اینکه مسئله تولید در استان یک مسئله مهم است، اظهار کرد: مسئله تولید آن هم تولید برپایه علم و فناوری باید مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که تولید دانش بنیان می تواند موجب توسعه شود.
وی با تاکید بر اینکه فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان فارغ التحصیل از محورهای کاری دولت است، خاطر نشان کرد: بومی گزینی و گزینش از نیروهای کار آمد بومی خود استان از اولویت های کاری دولت است.
رئیس جمهور در خصوص بازگشایی مرزها و بازارچه های استان نیز یاد آور شد: مرز یک فرصت است، نه یک تهدید، بنابراین از این فرصت باید جهت تبادل اقتصادی، تجاری و ایجاد زمینه برای تبادلات مرزی و فعال کردن تجارت استفاده کرد.
وی ادامه داد: بازگشایی و فعال کردن بازارچه های مرزی آذربایجان غربی به صورت قانونمند مورد تاکید دولت است.
رئیسی تصریح کرد: رمز توسعه یافتگی در کشور و رفع مشکلات وجود وحدت و انسجام ملی است و این وحدت به خوبی در استان قابل مشاهده است.
وی ادامه داد: مردم از دولت انتظار به حق دارند و آن رفع مشکلات فعلی از جمله اشتغال است که دولت باهمه توان در جهت حل این مشکل فعال است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.