در آستانه روز جهانی قدس برگزار شد؛

رژه ۳۵۰ شناور بسیج دریایی مردمی در سواحل بوشهر

double-quot تهران-  جارپرس- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با ارشاره به رژه رزمایش۳۵۰ شناور بسیج دریایی مردمی به همراه تجهیزات نیروی دریایی سپاه در ساحل بوشهر گفت: امروز در آستانه روز جهانی قدس بخشی از اقتدار بسیج دریایی مردم پایه به نمایش گذاشته شد.
کد خبر : 140225
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 - 18:24
رژه ۳۵۰ شناور بسیج دریایی مردمی در سواحل بوشهر

به گزارش  جارپرس ازایرنا، در آستانه روز جهانی قدس، رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه و نیروی دریایی سپاه در حمایت از انتفاضه فلسطین در نوار ساحلی خلیج‌فارس بوشهر برگزار شد و در این همایش انواع شناور سبک از جمله قایق و لنج‌های صیادی و نیروی دریایی سپاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقتدار خود را در رژه باشکوهی به نمایش گذاشتند.

شناورهای نظامی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و لنج و قایق‌های صیادی درحالی که پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران، محور مقاومت و به ویژه فلسطین را برافراشته بودند از مقابل شناور شهید سلیمی در ساحل بوشهر رژه رفتند.

در شناور شهید سلیمی که استاندار بوشهر فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان بوشهر حضور داشتند، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با گرامی‌داشت روز جهانی قدس با اشاره به رژه قدرت دریایی بسیج دریایی مردم پایه اظهار داشت: در این همایش و رزمایش ۳۵۰ شناور بسیج دریایی مردمی به همراه تجهیزات نیروی دریایی سپاه در ساحل بوشهر رژه رفتند.

سردار حیدر هنریان مجرد با اشاره به اقتدار و توان نیروی دریایی با همراهی بسیج دریایی مردمی خاطرنشان کرد: امروز در آستانه روز جهانی قدس بخشی از اقتدار بسیج دریایی مردم پایه به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به زوال و نابودی نزدیک می‌شود گفت: شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل آغاز شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.