0 نظر
99 بازدید

روسیه از ممنوعیت حمل‌ونقل کالا علیه “کشورهای غیردوست” خبر داد

double-quot تهران - جارپرس - ممنوعیت حمل‌ونقل کالا از طریق خاک روسیه علیه کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین نروژ، اوکراین و انگلیس توسط دولت مسکو اعمال شد.
کد خبر : 103696
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 مهر 1401 - 10:35
روسیه از ممنوعیت حمل‌ونقل کالا علیه “کشورهای غیردوست” خبر داد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، چند روز گذشته این فرمان توسط میخائیل میشوستین، نخست‌وزیر روسیه در پاسخ به محدودیت‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه امضا و پس از آن روز دوشنبه اجرا شد.

بر اساس این فرمان، شرکت‌های کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین نروژ، اوکراین و انگلیس دیگر نمی‌توانند کالاها را از طریق خاک روسیه حمل کنند.

گفته شده است که محدودیت‌های حمل‌ونقل کالا که روسیه علیه “کشورهای غیردوست” اعمال کرده شامل حمل‌ونقل غذا، پوشاک، محصولات تکنولوژی و همچنین تجهیزات پزشکی نمی‌شود.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه حمله به اوکراین را با هدف “نازی زدایی” و جلوگیری از پیوستن این کشور به ناتو آغاز کرد؛ حمله‌ای که روسیه خود آن را “عملیات ویژه نظامی” نامیده است و باعث شده که غرب واکنش‌های مختلفی نسبت به این مسئله نشان دهد و “شدیدترین تحریم‌ها” را علیه روسیه اعمال کند. از طرفی، روسیه هم در “اقداماتی تلافی‌جویانه” تحریم‌ها و ممنوعیت‌هایی را علیه ایالات متحده، کشورهای غربی و کشورهای اتحادیه اروپا اعمال کرده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.