0 نظر
130 بازدید

روزنامه سوئیسی: عربستان در تلاش برای دستیابی به گنبدهای آهنین اسرائیل است

double-quot

تهران-جارپرس-روزنامه « BASELER ZEITUNG » سوئیس روز چهارشنبه نوشت: عربستان در تلاش برای دستیابی به سامانه دفاع موشکی اسرائیل موسوم به گنبدهای آهنین و دیگر تجهیزات نظامی اسرائیلی است.

کد خبر : 24349
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 دی 1396 - 3:06
روزنامه سوئیسی: عربستان در تلاش برای دستیابی به گنبدهای آهنین اسرائیل است

به گزارش «خبرگزاری معا» به نقل از این روزنامه سوئیسی، یک بازرگان اروپایی فعال در زمینه سلاح و مهمات نظامی که با مقام های عربستانی همکاری دارد، دستیابی به تجهیزات نظامی اسرائیل را بررسی می کند.
این تجهیزات شامل سامانه دفاع فعال تروفی (TROPHY) است که دومین سیستم دفاع فعال عملیاتی جهان است که ساخت صنایع دفاع «رافائل» رژیم صهیونیستی می باشد.
براساس گزارش این روزنامه، ریاض همچنین از تل آویو خواسته است، سامانه ضد تانک و سامانه دفاع موشکی «گنبد آهنین» را از طریق کشوری ثالث در اختیار ریاض قرار دهد.
از سوی دیگر پایگاه خبری دیفنس ورلد (DEFENSE WORLD) به نقل از این روزنامه سوئیسی گزارش کرد: کارشناسان نظامی عربستانی سامانه های ضد موشکی اسرائیل در ابوظبی را آزمایش کردند، به همین جهت ریاض تلاش می کند برای در امان ماندن از موشک گروه حوثی (انصارالله یمن)، سامانه گنبدآهنین را در اختیار بگیرد.
این روزنامه سوئیسی در پایان بخشی از سخنان «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی را بازنشر کرد که نوامبر گذشته (آبان/ آذر) مدعی شد: تل آویو آمادگی دارد ، برای مقابله با ایران، با برخی از کشورهای عربی تبادل اطلاعاتی داشته باشد و تجربه خود را در اختیار آنها قرار دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.