0 نظر
128 بازدید

روایت فرماندهان جنگ در تلعفر از هماهنگی نیروها

double-quot

تلعفر – جارپرس – غروب چهارشنبه از شدت درگیری ها در داخل و حومه تلعفر در غرب موصل کاسته شد و تبادل آتش میان داعش تروریستی و نیروهای عراقی در غروب این روز بصورت پراکنده ادامه یافت.

کد خبر : 22488
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 - 7:29
روایت فرماندهان جنگ در تلعفر از هماهنگی نیروها

در طول این روز به گفته فرماندهان جنگ با هماهنگی سطح بالای نیروهای مشترک، پیشرفت های بزرگی در عملیات آزاد سازی تلعفر حاصل شد.
غروب چهارشنبه هادی العامری دبیر سازمان بدر، رائد جودت شاکر فرمانده پلیس فدرال و احمد الاسدی سخنگو ی رسمی الحشد الشعبی و دبیر کل گروه کتائب جندالامام و سایر فرماندهان ازجمله واکنش سریع بر بالای بام یک ساختمان نیمه ساز دور نقشه عملیات حلقه زدند و ضمن انجام هماهنگی میان یگان های مختلف، نیروهای خود را در جریان پیشروی ها هدایت کرده باشند.
هماهنگی میان نیروهای عملیاتی در تلعفر نقش مهمی در حصول پیروزی ها خواهد داشت، بطوری که یگان های مختلف الحشد الشعبی، پلیس فدرال، سوات (مبارزه با تروریسم)، واکنش سریع و ارتش عراق در محورهای مختلف شرکت دارند.
درباره هماهنگی نیروها در نبرد های سخت چهار روز گذشته سرلشگر رائد جودت شاکر فرمانده پلیس فدرال در لحظاتی که به جلسه فرماندهان تنفس کوتاهی داده شد در خصوص هماهنگی ها، به خبرنگار ما گفت در محور غربی و شمال غرب که با الحشد الشعبی کار می کنیم هماهنگی در سطح عالی وجود دارد.
وی هماهنگی با سایر نیروها را نیز ممتاز خواند و در ضمن به نقش مهم بالگرد های ارتش در پوشش زمین نبرد اشاره کرد.
احمد الاسدی سخنگو ی الحشد الشعبی نیز به خبرنگار ما گفت در چارچوب هماهنگی سطح بالا و پیشبرد عملیات براساس برنامه و نقشه های طراحی شده پیشرفت های بزرگی در چهار روز اول عملیات کسب کردیم.
عملیات در منطقه الکفاح شمالی هدف دستیابی به مرکز شهر جریان دارد نیروهای مشترک عراق روز چهارشنبه به این محله نفر کردند.
در عملیات آزادی تلعفر که از یکشنبه این هفته شروع شده تاکنون چندین روستا و بخش مهم و نیز محلات حاشیه ای تلعفر آزاد شده و نیروهای عراقی به داخل این شهر از سه محور شمال غرب ، سیلو و جنوب شرق به داخل شهر نفوذ کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.