0 نظر
157 بازدید

رنگ جام سرخ شد

double-quot

تهران-جارپرس-تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر خارج از خانه مقابل پدیده مشهد، قهرمانی خود را در لیگ برتر باشگاه های ایران تکرار کرد.

کد خبر : 25219
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1397 - 14:36
رنگ جام سرخ شد

به گزارش جارپرس از ایرنا، امروز (شنبه) و در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه های ایران، پرسپولیس در ورزشگاه مملو از تماشاگر ثامن به میهمانی تیم پدیده مشهد رفت و به برتری یک بر صفر دست یافت تا با ۶۰ امتیاز، قهرمانی زودهنگام خود را قطعی کند.
این دومین قهرمانی متوالی و چهارمین قهرمانی سرخپوشان پایتخت در تاریخ لیگ برتر باشگاه های ایران است تا پرسپولیس را به دومین تیم پرافتخار لیگ برتر تبدیل کند.
اکنون، سپاهان با پنج عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم لیگ برتر باشگاه های ایران است.
پدیده مشهد هم با پذیرش یازدهمین شکست فصل، ۲۶ امتیازی باقی ماند تا به جمع تیم های قعر جدول ملحق شود و خطر سقوط را به شدت احساس کند.
هر دو تیم که با انگیزه متفاوتی پا به این دیدار گذاشته اند، کار را تهاجمی آغاز کرده و برای رسیدن به این گل تلاش زیادی از خود نشان دادند.
در دقیقه ۱۸ تعلل «علیرضا بیرانوند» در خروج از دروازه و ضربه «محمد قاضی» تیم پدیده را در آستانه گلزنی قرار داد که «حسین ماهینی» توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.
در دقیقه ۲۸ «وحید امیری» به زیبایی توپ را در دهانه دروازه پدیده به «کمال کامیابی نیا» رساند که این بازیکن موفق به گلزنی نشد.
در آخرین ثانیه های نیمه نخست «علی علیپور» بهترین گلزن لیگ برتر، فرصت ایده آلی را در دهانه دروازه میزبان از دست داد.
در نهایت نیمه نخست این دیدار متعادل، گلی در برنداشت تا پدیده و پرسپولیس تمرکز خود را به نیمه دوم معطوف کنند.
در نیمه دوم شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» که در پی اثبات قهرمانی بودند با شجاعت بیشتری بازی را ادامه دادند و در دقیقه ۵۳ در آستانه گلزنی قرار گرفتند که ۲ ضربه متوالی «علی علیپور» و «فرشاد احمدزاده» با واکنش دروازه بان و مدافعان پدیده روبرو شد و راهی به دروازه پیدا نکرد.
در دقیقه ۷۰ و در تعویضی که در بازی های اخیر پرسپولیس همواره تکرار شده است «احمد نورالهی» به جای «سیامک نعمتی» به میدان آمد.
در دقیقه ۷۷، ارسال «صادق محرمی» را «وحید امیری» با ضربه سر تماشایی به گل قهرمانی پرسپولیس تبدیل کرد.
با این اوصاف سوت داور به نشان برتری یک بر صفر میهمان به صدا در آمد تا پرسپولیس در فاصله سه هفته مانده به پایان هفدهمین دوره لیگ برتر، قهرمانی خود را قطعی کند.
**ترکیب پدیده:
سعید جلالی راد، رضا ناصحی، محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، مرتضی منصوری، سالار افراسیابی، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری(رضا صدری)، معین عباسیان، امین قاسمی نژاد و محمد قاضی
**ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، سیامک نعمتی(احمدی نورالهی) و علی علیپور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.