0 نظر
136 بازدید

رنگرز: محدودیتی در میزبانی جام‌جهانی کشتی نداریم

double-quot

تهران- جارپرس-سخنگوی فدراسیون کشتی ایران در واکنش به تعویق رقابت‌های جام‌جهانی کشتی فرنگی به میزبانی ایران از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که هیچ محدودیتی برای برگزاری رقابت ها جام جهانی در کشور وجود ندارد و تمام مقدمات آن از جمله سالن رقابت ها، هتل و جوایز دلاری فراهم شده است.

کد خبر : 31389
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1398 - 7:14
رنگرز: محدودیتی در میزبانی جام‌جهانی کشتی نداریم

به گزارش جارپرس از ایرنا«حسن رنگرز»گفت: روز گذشته اعضای کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی در شهر استانبول نشستی برگزار و با ارسال نامه ای، از تعویق رقابت های جام جهانی در ایران خبر دادند.

وی افزود: بلافاصله نهادهای زیربط ورزشی کشور با اتحادیه جهانی کشتی رایزنی های گسترده ای برقرار کردند تا با ارایه مستندات قوی موضوع تعویق این رقابت ها برطرف شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی اضافه کرد: سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران از ماه ها پیش برای این میزبانی تجهیز شده و همچنین سه هتل مطرح برای داوران و اعضای هیات اجرایی اتحادیه جهانی کشتی و بازیکنان هم مدت ها پیش رزرو شده است تا یکی از باشکوه ترین میزبانی را شاهد باشیم.

رنگرزمی گوید: به نظر می رسد شرایطی که امروز در بحث این میزبانی مطرح شده، خارج از اراده و اختیار فدراسیون کشتی ایران است و تلاش می کنیم تا با ارایه مستندات قوی مساله تعویق برطرف شود. زیرا تعویق ما را با مشکلات جدی تری روبر می کند.

قرار بود این رقابت ها در روزهای هفتم و هشتم آذرماه جاری با حضور هشت تیم برتردر سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شود.

این رقابت ها در ۲ گروه چهار تیمی است که در گروه نخست تیم های روسیه،ایران، قزاقستان و کوبا و در گروه دوم ازبکستان،گرجستان،ژاپن و چین قراردارند.

البته ۲ تیم مجارستان و ژاپن انصراف داداند که چین در گروه دوم جایگزین مجارستان شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.